sirar Skrivet 6 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2003 kan nån något bra program där man kan animera bilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 6 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2003 Det kan man väl i photoshop? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 6 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2003 Det finns ett program som följer med Paintshop Pro. som ska vara bra mer ver jag inte :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2003 unlead gif animator är bra... sök på download.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 7 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2003 unlead gif animator är bra... sök på download.com eller på Ulead's hemsida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sirar Skrivet 7 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2003 (redigerad) jag har redan det men jag fattar ingenting snälla hjälp http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload8/cootie_wiggling_nose_yes_md_wht.gif Redigerad 7 februari, 2003 av sirar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts