RadiuZ Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Får man fråga varför? Det är ju inte så att dom bestämmer hur krävande ett spel är, det är ju tillverkarna som sätter sånt. För att det just inte stämmer. Om de sätter upp ett spel på listan borde de först testa spelet med olika hårdvara och inte bara gå efter spec. av spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Får man fråga varför? Det är ju inte så att dom bestämmer hur krävande ett spel är, det är ju tillverkarna som sätter sånt. Exakt. Och de kanske går inte efter tillverkarnas uppgifter heller...eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 För att det just inte stämmer. Om de sätter upp ett spel på listan borde de först testa spelet med olika hårdvara och inte bara gå efter spec. av spelet. Öhm, eller så klagar man på tillverkarna. Dumt att SRtest ska köpa massor av olika datorer bara för att bråka med speltillverkarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Hur gör man såna där test ? När det står pass och de ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Öhm, eller så klagar man på tillverkarna. Dumt att SRtest ska köpa massor av olika datorer bara för att bråka med speltillverkarna. Jag bryr mig inte riktigt om hur dom får reda på hur bra datorn kör spelet, men så länge som det inte stämmer så är det dåligt. Spelar ingen roll vems fel det är. Sixxe, du går bara in på www.srtest.com och väljer spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Ok tack RadiuZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Jag bryr mig inte riktigt om hur dom får reda på hur bra datorn kör spelet, men så länge som det inte stämmer så är det dåligt. Spelar ingen roll vems fel det är. Sixxe, du går bara in på www.srtest.com och väljer spel. Mja. Filmaffärer kanske ska strunta i riktiga åldersgränsen och sätta egen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 (redigerad) Testade bf2 fick. Rätt hyfsat =) Redigerad 19 augusti, 2006 av SiXxe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Jag bryr mig inte riktigt om hur dom får reda på hur bra datorn kör spelet, men så länge som det inte stämmer så är det dåligt. Spelar ingen roll vems fel det är. Som i mitt fall. Jag skulle ha velat veta mer om sidan...hur de gör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Funkar Solider of fortune med 8Mb grafikkort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Funkar Solider of fortune med 8Mb grafikkort? Gå in på www.srtest.com och kolla. Mkt bra sida tkr jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Tycker inte jag Alla spel finns ju inte å så stämmer de inte ibland Finns bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 BF2 ser ut att funka bra här iallafall. Fick samma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts