Dee Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Hej Jag har sett att en del på bl.a. Youtube.com har dubbat Sagan om ringen-filmer på ett roligt sett. Jag undrar hur man får in filmen i ett redigeringsprogram så man kan dubba den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 12 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Kan någin vara snäll och svara? Jag vill veta hur man gör... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Det har gått 45 minuter och du är redan otålig. Vänta lite och kom in på kvällen så tror jag säkert att du får något svar. De flesta brukar komma in vid 8 tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 (redigerad) Det går att dubba på många olika sätt. Du måste ha et filmklipp till å börja med Men använd Sony Vegas eller Windows movie maker. Så tar du möjligtvis bort ljudet. Öppnar ljudinspelaren så kan du säga vad du vill i en mikrofon (Går att använda Gubben i kontrollpanelen också) så sparar du ljudklippet, och sen går du och lägger in det i filmen där du vill ha det. Redigerad 12 augusti, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts