antepanteboy Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Okej jag lovar att det här är den sista tråden jag gör om om spel funkar på min dator Doom 3 (osäker på grafikkortet och ram minnet) F.E.A.R Sin episodes Min dator: 2,8 ghz Geforce Fx 5200 128 mb 512 mb ram 8xDVD spelare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Hur svårt ska det vara att googla på systemkraven egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 http://www.google.se/search?hl=sv&q=do...kning&meta= Där har du. Var ju så enkelt så man inte ens behövde söka på engelska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Humm.. var de din dator som inte hade internet? Iaf, http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 (redigerad) Alla funkar (osäker på sin) men Doom3 o fear funkar Redigerad 12 augusti, 2006 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Alla fungerar fint. SiN Episodes är byggt på source motorn så det har inte så höga system krav Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SallaD Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Alla fungerar fint. SiN Episodes är byggt på source motorn så det har inte så höga system krav Det Spelet är lite porrigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Det Spelet är lite porrigt Och? Nog måste man få ha sina bra stunder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts