antepanteboy Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Här kan ni snacka om Far cry spelen. Själv tycker jag att far cry är ett av de bästa spelen som gjorts och alla borde ha det. Och dom som inte har det ska inte luras av att man behöver en superb dator dator för att kunna spela det...man kan spela det på en ganska gammal dator oxå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Jag har en gammal dator med 512 MB ram å GeForce 3 Ti 200 å de laggar endå så va tyst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Far Cry är/var jävligt coolt, men.. När det kom en massa muterade, attackerande apor så blev det för läskigt/fjantigt för mig. Då la jag det på hyllan och har inte spelat sen dess. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Jo, Far cry är najs. Steget längre med bra AI, där dom faktist är väldigt smarta. Dom hörde ett ljud en gång när jag skulle smyga på en grupp soldater, en sköt in mot korridoren där jag var. Bakom mig kastades en granat, sprang åt andra hållet för där sköt han och sprang mot granaten.. boom >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 12 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Jag har en gammal dator med 512 MB ram å GeForce 3 Ti 200 å de laggar endå så va tyst Okej då...ganska gamla men TRIMMADE datorer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Spelade det lite förut. Kunde inte när det släpptes men när jag skaffade mitt 9600xt så skaffade jag det direkt. Kom rätt långt, bara 13 eller nåt sånt men jag tröttnade av någon anledning. Är inget stort fan av monsterspel heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Jag kan säga att jag inte ens visste om att det skulle vara monster med i spelet.. Och eftersom jag hatar sådana spel, så blev jag så jävla besviken med tanke på hur grymt spelet var.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Jag har en gammal dator med 512 MB ram å GeForce 3 Ti 200 å de laggar endå så va tyst haha du kör med för höga upplösningar, jag lira igenom det me GeForce 3Ti 200 och 256 mb ram utan lagg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 haha du kör med för höga upplösningar, jag lira igenom det me GeForce 3Ti 200 och 256 mb ram utan lagg Jag körde på absolut lägsta grafik *sparkar på datan å viftar hysteriskt med händerna* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Jag körde på absolut lägsta grafik *sparkar på datan å viftar hysteriskt med händerna* Processor då? annars kanske då har för lite space på hårddisken märkte när jag spela wc3 att det lagga mer nu än vad det gjorde förrut (har 5gig ledigt nu förra gången jag spela hade jag typ 45 gig ledigt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Processor då? annars kanske då har för lite space på hårddisken märkte när jag spela wc3 att det lagga mer nu än vad det gjorde förrut (har 5gig ledigt nu förra gången jag spela hade jag typ 45 gig ledigt) Come on, hans graffe kort var från 2001? Och säkert 32 mb? Själv så kunde jag köra det fint på min gammla dator från 2002. GeForce 4 64mb, 256mb RAM, AMD XP 1000+ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 (redigerad) Gillade vattenfallscenen när tjejen står och duschar. Hehe.. men det är ett roligt spel. Men jag har inte spelat någon av uppföljarna som varit exklusiva för Xbox... fortsätter dessa där förra storyn tog slut i originalet? Gillade att glidflyga, och när man åkte bil med tjejen... jag gillade det mesta när man jobbade med tjejen. Men när man sprang runt i Tarzan-området med repbroar och massa massiva hoppande monster så blev jag lite rädd faktiskt... =). Gillade inte monster när man var inne i byggnaden med trånga miljöer hela tiden. Yuck. Ah, just det. Älska slutscenen när man dödar honom... Redigerad 12 augusti, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Tanke på vad Cortez sa, ha inget ammo och bli jagad av monster som gnager en på benen i princip när man springer i total skräck... där var jag rädd. ARRGH! ARRGH! AAHH... ARGHHH!!!!! var så jädra kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 12 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Okej, föratt tråden inte ska dö ut så lägger jag upp några screens Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Okej, föratt tråden inte ska dö ut så lägger jag upp några screens Dö ut efter två timmar? Geeze! ..Och pyttesmå bilder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Haha keep up the goodwork antepanteboy . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Come on, hans graffe kort var från 2001? Och säkert 32 mb? Själv så kunde jag köra det fint på min gammla dator från 2002. GeForce 4 64mb, 256mb RAM, AMD XP 1000+ heey heey det är 64mb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 (redigerad) heey heey det är 64mb Men hans då? Blir ju en nypa sägare med 32 mb Offtopic: Haha, gillar din signatur ^^ Redigerad 13 augusti, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Men hans då? Blir ju en nypa sägare med 32 mb Offtopic: Haha, gillar din signatur ^^ Jag har 64 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Jag har 64 Då måste det nog varit processorn Fan va jag älskar spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts