Jump to content

Far cry

antepanteboy
 Share

Recommended Posts

Jo, Far cry är najs. Steget längre med bra AI, där dom faktist är väldigt smarta.

Dom hörde ett ljud en gång när jag skulle smyga på en grupp soldater, en sköt in mot korridoren där jag var.

Bakom mig kastades en granat, sprang åt andra hållet för där sköt han och sprang mot granaten.. boom >.<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Processor då? annars kanske då har för lite space på hårddisken märkte när jag spela wc3 att det lagga mer nu än vad det gjorde förrut (har 5gig ledigt nu förra gången jag spela hade jag typ 45 gig ledigt)

Come on, hans graffe kort var från 2001? Och säkert 32 mb?

Själv så kunde jag köra det fint på min gammla dator från 2002. GeForce 4 64mb, 256mb RAM, AMD XP 1000+ :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gillade vattenfallscenen när tjejen står och duschar. ;) Hehe.. men det är ett roligt spel. Men jag har inte spelat någon av uppföljarna som varit exklusiva för Xbox... fortsätter dessa där förra storyn tog slut i originalet? Gillade att glidflyga, och när man åkte bil med tjejen... jag gillade det mesta när man jobbade med tjejen. Men när man sprang runt i Tarzan-området med repbroar och massa massiva hoppande monster så blev jag lite rädd faktiskt... =). Gillade inte monster när man var inne i byggnaden med trånga miljöer hela tiden. Yuck.

Ah, just det. Älska slutscenen när man dödar honom... :lol:

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor