Jump to content

Uppdrag?!(w00t)

splitx
 Share

Recommended Posts

Asså det här är hur knepigt som helst!!! Förra året fick jag Gta San An... och jag spelade i flera dagar...sedan när jag kommit till andra Världen (som man brukar säga) så hittade jag Rullstolen och bakom ni vet finns ett litet skjul (stavning) och där var det en sådan där ring som när man ska göra uppdrag eller något...hel knepigt ...jag gick aldrig in i ringen....men nästa gång jag var sugen på att testa uppdraget då var det borta???!!!Denna ring var utanför dörren till skjulet(stavning)......Detta var på Xbox! Är det en bugg?? :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ett gått råd om du har svårt att klara av springningen på beat the cock.

Hade så svårt att springa på den första thriathlonen. men hade ett knogjärn under tiden jag sprang... blev jag omsprungen slog jag till personen EN gång (så han faller till backen utan att dö). var inga problem att klara det då.

Tror du måste klara den första "på den stora stranden i LS" innan du kan göra den andra vid fichermans lagun

HAr även hört att muskler gör en tyngre. har haft fullt när jag klarat det. men det låter ju vettigt

Redigerad av Mr_Dufus
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan, Jag blir lite sugen att pröva BTC...

Har inte klarat dom en enda gång för jag stack från tävligen..

:D

Det är nåt jävla mobbat fel. När jag har tagit cycklen och ska svänga in i skogen så kommer det fram Gta Sa felmeddelande och skiten stängs ner...

Jag mena VA FAN... Jag kan gå i skogen normalt men inte tävla där?!?!

Redigerad av ALER700
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan, Jag blir lite sugen att pröva BTC...

Har inte klarat dom en enda gång för jag stack från tävligen..

^_^

Det är nåt jävla mobbat fel. När jag har tagit cycklen och ska svänga in i skogen så kommer det fram Gta Sa felmeddelande och skiten stängs ner...

Jag mena VA FAN... Jag kan gå i skogen normalt men inte tävla där?!?!

Sugigt! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor