splitx Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Asså det här är hur knepigt som helst!!! Förra året fick jag Gta San An... och jag spelade i flera dagar...sedan när jag kommit till andra Världen (som man brukar säga) så hittade jag Rullstolen och bakom ni vet finns ett litet skjul (stavning) och där var det en sådan där ring som när man ska göra uppdrag eller något...hel knepigt ...jag gick aldrig in i ringen....men nästa gång jag var sugen på att testa uppdraget då var det borta???!!!Denna ring var utanför dörren till skjulet(stavning)......Detta var på Xbox! Är det en bugg?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Nej. Det är Beat the Cock, ett Trhiatalon (osäker på stavningen) uppdrag. Det är en tävling där man ska simma, cykla och springa genom San Andreas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Du måste ha kommit en bit in i spelet och ha fullt i stamina(kondition). Det går bara att tävla på lördag och söndag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Var ligger det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Här finns de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Finns det 2 ? vad gör man på den andra (inte den vid stranden)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Samma sak, men en annorlunda rutt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Dufus Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Det går bara att göra en gång i veckan. vet dock inte vilken veckodag det är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 (redigerad) Det går bara att tävla på lördag och söndag Det går bara att göra en gång i veckan. vet dock inte vilken veckodag det är Redigerad 15 augusti, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe_coolman Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Varje lördag och söndag går det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 (redigerad) Du måste ha kommit en bit in i spelet och ha fullt i stamina(kondition). Det går bara att tävla på lördag och söndag Varje lördag och söndag går det Nödvändigt att skriva det igen. Redigerad 16 augusti, 2006 av JohnnyH87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jontemad Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Vilken tid på dygnet är det man kan gå dit och tävla på lördagarna o söndagarna. för alltid när jag varit där så har det stått "The cock is not ready yet"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Du måste ha fullt i stamina. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
splitx Skrivet 16 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Du måste ha fullt i stamina. Jag hade inte full stamina den gången då jag körde det på den låååååååååååånga stranden...staminan var halvfull Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Det var väl dumt? Det är omöjligt att klara utan full stamina, därför måste man ha det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cjcj Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Ja klara de inte änns me fullt i stamina Dom sprang förbi mig på löpningen för han gick typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
splitx Skrivet 17 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Det var väl dumt? Det är omöjligt att klara utan full stamina, därför måste man ha det. Ej jag vet jag kom faan ingenstans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Dufus Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 (redigerad) Ett gått råd om du har svårt att klara av springningen på beat the cock. Hade så svårt att springa på den första thriathlonen. men hade ett knogjärn under tiden jag sprang... blev jag omsprungen slog jag till personen EN gång (så han faller till backen utan att dö). var inga problem att klara det då. Tror du måste klara den första "på den stora stranden i LS" innan du kan göra den andra vid fichermans lagun HAr även hört att muskler gör en tyngre. har haft fullt när jag klarat det. men det låter ju vettigt Redigerad 18 augusti, 2006 av Mr_Dufus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 (redigerad) Fan, Jag blir lite sugen att pröva BTC... Har inte klarat dom en enda gång för jag stack från tävligen.. Det är nåt jävla mobbat fel. När jag har tagit cycklen och ska svänga in i skogen så kommer det fram Gta Sa felmeddelande och skiten stängs ner... Jag mena VA FAN... Jag kan gå i skogen normalt men inte tävla där?!?! Redigerad 18 augusti, 2006 av ALER700 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
splitx Skrivet 20 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Fan, Jag blir lite sugen att pröva BTC... Har inte klarat dom en enda gång för jag stack från tävligen.. Det är nåt jävla mobbat fel. När jag har tagit cycklen och ska svänga in i skogen så kommer det fram Gta Sa felmeddelande och skiten stängs ner... Jag mena VA FAN... Jag kan gå i skogen normalt men inte tävla där?!?! Sugigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts