rabarben Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Nja, då måste ju döda massa i uppdragen etc etc Men inga onödiga... dom skjuter ju i 90 % av alla fallen mot en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Men inga onödiga... dom skjuter ju i 90 % av alla fallen mot en. Man kan klara hela spelet utan att skjuta, t.ex när araberna kommer. Då är det bara att springa ut ur kyrkan så klarar man det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Dom som har gjort Postal har själva sagt att man kan klara av Postal 2 utan att skjuta en ända person. Bara att springa, ducka och pissa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Tycker man ska sluta kalla Postal spelen sinnesjuka, det är ju hur saker och ting använts som kan göra det sinnessjukt. Kommer nog någon gång pröva det här också, fast jag inte gillar Postal-spelen. 1Q 2008 är det inte så länge kvar tills Hur har saker och ting andvänts? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Hur har saker och ting andvänts? Jag gjorde iaf Uppdragen, utan att slå ihjäl folk bara dom som anföll mig. Och vissa personer gör blodbad för skojjs skull. Och vissa går bara runt och leker. Så lite hur som helst skulle jag säga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Good news *längtar till screensen börjar komma* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts