Jump to content

Tar du nån sorts tobak/snus?

ZcruweN
 Share

Tar du nån sorts tobak/snus?  

120 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Ja,det är fan klart. Snusar satan. General Lös eller Grov lös. Fast tycker bäst om General. Rökar ibland med. Röda Marlboro eller John Silver utan filter. :mellow:

Hur går det med ekonomin för er som snusar? Blir det inte ganska dyrt... är 1 snusdosa i veckan vanligt? Om man handlar ett "normalpris" snus hur mycke går man back i veckan då?

Snus kostar fan inte så jävla mycket. 1 dosa i veckan snusa jag i början. Snusar upp en dosa lös på typ 3-4 dagar. Men är dyrare med cigg. Godis med om man är riktigt beroende av det. Kan ju köpa godis för 100kr fan om inte mer.

post-5156-1156206891_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 207
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Finns fortfarande sniffsnus :ermm:

ZOMFG!!111 NOES!!11111

Var har jag sagt att det inte finns sniff snus?! Dumma emounge.. *grewta*

Jag sa att snuff kommer från sniff tobacco, eftersom man sniffade snus.

Nuför tiden så är det ovanligt att inte snusa på "vanligt" vis. Alltså under läppen. (Och nu inkluderar jag inte tuggtobak, då det inte är snus, utan tuggtobak(what what?!))

Gå nu och sniffa mammas trosor ett tag till.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ZOMFG!!111 NOES!!11111

Var har jag sagt att det inte finns sniff snus?! Dumma emounge.. *grewta*

Jag sa att snuff kommer från sniff tobacco, eftersom man sniffade snus.

Nuför tiden så är det ovanligt att inte snusa på "vanligt" vis. Alltså under läppen. (Och nu inkluderar jag inte tuggtobak, då det inte är snus, utan tuggtobak(what what?!))

Gå nu och sniffa mammas trosor ett tag till.

Jo du sa att det var en gammal över sättning på när man sniffade snus. Så då kan du själv vara en dum emo unge som ska sniffa mammas trosor.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo du sa att det var en gammal över sättning på när man sniffade snus. Så då kan du själv vara en dum emo unge som ska sniffa mammas trosor.

Och vad vill du ha sagt?

Det är en fortfarande en gammal översättning när man snusade med näsan.

Kan dra ett till exempel så din päronhjärna ska fatta.

Förr i tiden rökte man cigaretter utan filter.

Nu finns det filterfria cigaretter, men majoriteten är med filter.

Förr i tiden sniffade man snus.

Nu finns det sniff snus, men majoriteten är vanligt snus.

Eller du kanske vill ha lite statistik och en genomgång så du ska förstå?

*edit*

@DimpZ: *smeker läderpiskan* Inte många som gör det.. Pff.. Ingen gör det. Lär dig. Trossniffare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och vad vill du ha sagt?

Det är en fortfarande en gammal översättning när man snusade med näsan.

Kan dra ett till exempel så din päronhjärna ska fatta.

Förr i tiden rökte man cigaretter utan filter.

Nu finns det filterfria cigaretter, men majoriteten är med filter.

Förr i tiden sniffade man snus.

Nu finns det sniff snus, men majoriteten är vanligt snus.

Eller du kanske vill ha lite statistik och en genomgång så du ska förstå?

*edit*

@DimpZ: *smeker läderpiskan* Inte många som gör det.. Pff.. Ingen gör det. Lär dig. Trossniffare.

Erkänn att du har fel. Nu har du alla emot dig. Som vanligt.

EDIT: Detta var min 100:de post :ermm:

Redigerad av SiXxe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Morsgrisar. Skulle behöva bunta ihop er och slå ihjäl er en stund, tills det inte är skoj längre.

@DimpZ: Jag sa att översättningen kommer från när man sniffade snus. Jag har inte äns nämt eller glömt att säga att man fortfarande kan sniffa snus. Då det inte hade ett dugg med saken att göra. Ska jag behöva printa ut det på stentavlor och slå dom i ansiktet på dig så du ska fatta eller?

@Snoris#2: Skulle jag erkänna att jag, jag <syntax error>. Ordet fel finns inte i mitt vokabulär. Kapish. Och ett stort lol i din näsa. Jag har hela forumet imot mig, igen?

Först och främst. Jag har aldrig haft hela forumet emot mig, hade en löjlig liten skara som inte äns är vart att nämna här. Tror dom också förstod hur löjligt dom betedde sig.

För det andra. Ni är vad, 2 personer nu. Som, utan någon anledning ska lägga er i saker och försöka rätta mig i något som aldrig varit fel. Var tyst nu innan jag kommer hem och dödar din guldhamster och bränner upp din Bamse samling. Du skulle inte va så katig då va? va? *elakt skratt ekar över savannen*

*edit*

MIN 9284;e post.. w00t, jag bryr mig.. inte.. :<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För det andra. Ni är vad, 2 personer nu. Som, utan någon anledning ska lägga er i saker och försöka rätta mig i något som aldrig varit fel. Var tyst nu innan jag kommer hem och dödar din guldhamster och bränner upp din Bamse samling. Du skulle inte va så katig då va? va? *elakt skratt ekar över savannen*

Inget ont mot er andra men det där var jävligt roligt! :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@Snoris#2: Skulle jag erkänna att jag, jag <syntax error>. Ordet fel finns inte i mitt vokabulär. Kapish. Och ett stort lol i din näsa. Jag har hela forumet imot mig, igen?

Först och främst. Jag har aldrig haft hela forumet emot mig, hade en löjlig liten skara som inte äns är vart att nämna här. Tror dom också förstod hur löjligt dom betedde sig.

*edit*

MIN 9284;e post.. w00t, jag bryr mig.. inte.. :<

Haha du måste bara erkänna att du hade fel. Du måste tyvärr det. Haha. Och en liten skara ?! Det var fan halva forumet som var emot DIG! Du sa att snuff var en översättning när man sniffade snus. Menar han inte då att man inte gör det eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor