Jump to content

Tar du nån sorts tobak/snus?

ZcruweN
 Share

Tar du nån sorts tobak/snus?  

120 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 207
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Varför är du inte stålt över det? Cannabis är mindre farligt än tobak. Och det är klart man måste prova sig fram i livet.

Jo, men det var klockan 4 en måndagmorgon :huh: med tanke på alla fina klasskamrater som fick njuta av min fina konsert i korridoren då jag stog och "sjöng" Phllemon Arthur and the Dung Texter<_<

efterdet kom det så skapades det en del rykten, inte så roligt, men det var ju sissta veckan med klassen så orkar inte bry mig längre.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja har testat både och. Snusade General Original ett tag men slutade rätt snabbt. Tar nån snus/cigg i bland när man är lite sugen. Och ja testade iaf för att ja undrade hur de smakade ? inte för att känna mig cool ? :wacko:

Amen.

Det är det som är så fruktansvärt störande med alla trångsynta icke röckare/snusare/drickare.

Dom är bombsäkra på att alla som gör något av ovannämda gör det pga. att vara cool. Vilket i de flesta fall inte är sant (visst finns det alltid fjortisar som gör det för att vara coola. Men det är dom inte, dom är bara dumma i huvudet).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor