KalleR Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Men har däremot testat marijuana på en fest inget jag är stolt över direkt Varför är du inte stålt över det? Cannabis är mindre farligt än tobak. Och det är klart man måste prova sig fram i livet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TKKN Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Nej, jag har aldrig testat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Nopp, har aldrig testat någon tobak. Ok, provade att röka en gång när jag var c:a åtta år. Känns inte som jag skulle tjäna något på att röka/snusa. Och alla som gör det snackar om att sluta. Och vad är vitsen egentligen, när man vet hur korkat det är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Med tanke på att jag dör så bra utan det där mojset, så ser jag ingen anledning till att använda det. Okej att det är stencoolt att posera med cigarrer och ciggisar på diverse vis, men, njaa, det är ändå ingenting som passar min stil. Och absolut ingenting som passar min ekonomi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXon Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Varför är du inte stålt över det? Cannabis är mindre farligt än tobak. Och det är klart man måste prova sig fram i livet. Varför är det så klart? Man behöver inte kasta sig framför en långtradare för att veta om det känns bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Varför är det så klart? Man behöver inte kasta sig framför en långtradare för att veta om det känns bra... Ojojojojoj vilken jättebra jämförelse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXon Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Ojojojojoj vilken jättebra jämförelse. Nä, men du fattar nog principen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Testat, inte beroende. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Inte testat röka eller snusa. Äcklas av all snus som spottas runt på platser som de ej bör. Och råkat ut för folk som stinker rök och sätter sig på samma buss, hur långt man än flyttar sig från personen/personerna så känner man sig bara svimfärdig, väldigt känslig mot röklukt och "snuslukt".. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Ja det gör jag Ja det är jag, kan knappt klara mig utan snus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Nejl0l Nejl0l Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Nej jag är inte beroende. Men jag röker och snusar ibland på fester. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Varför är du inte stålt över det? Cannabis är mindre farligt än tobak. Och det är klart man måste prova sig fram i livet. Jo, men det var klockan 4 en måndagmorgon med tanke på alla fina klasskamrater som fick njuta av min fina konsert i korridoren då jag stog och "sjöng" Phllemon Arthur and the Dung Texter<_< efterdet kom det så skapades det en del rykten, inte så roligt, men det var ju sissta veckan med klassen så orkar inte bry mig längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Tar nån snus nån gång ibland, är ej beroende nu, kanske blir dock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Ja har testat både och. Snusade General Original ett tag men slutade rätt snabbt. Tar nån snus/cigg i bland när man är lite sugen. Och ja testade iaf för att ja undrade hur de smakade ? inte för att känna mig cool ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Ja har testat både och. Snusade General Original ett tag men slutade rätt snabbt. Tar nån snus/cigg i bland när man är lite sugen. Och ja testade iaf för att ja undrade hur de smakade ? inte för att känna mig cool ? Amen. Det är det som är så fruktansvärt störande med alla trångsynta icke röckare/snusare/drickare. Dom är bombsäkra på att alla som gör något av ovannämda gör det pga. att vara cool. Vilket i de flesta fall inte är sant (visst finns det alltid fjortisar som gör det för att vara coola. Men det är dom inte, dom är bara dumma i huvudet). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Precis rätt stellhell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Nej har aldrig tagit. Varken röker eller snusar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Har tagit en snus en gång och rökt några gånger. Eller rökt och rökt, jag tog ett bloss från en kompis. Sista gången var då jag andvände tobak var på en klassfest. Prövade två bloss på en ciggar då men jag har lovat mig själv att aldrig andvända tobak mer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Har rökt cigarr och cigarett litegrann ibland, men det var väl mest "bara för att..." Snus har icke prövats och tror inte det kommer ske heller. Har en hyfsat nära bekant som röker. Han har sagt att han "ska lägga av efter de här paketen.." ... i typ tre år. Jag tror honom inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts