pKz Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 (pKz, snälla säg det. Du vet att jag ska få dig bannad härifrån) Sticker jag sticker du med mig, det är det enda jag säger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Sticker jag sticker du med mig, det är det enda jag säger. *kissar i sängen* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 *kissar i sängen* 50% av alla som kissar i sängen efter 12 års ålder, kommer aldrig nå upp till riktig mogenhet. !!!!!!!!!!!!!!!!! (HEHEEH) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 50% av alla som kissar i sängen efter 12 års ålder, kommer aldrig nå upp till riktig mogenhet. !!!!!!!!!!!!!!!!! (HEHEEH) Verkar som att du är en av dom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Verkar som att du är en av dom.. Och du uppfattar ironin lika bra som en död grävling! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 "Rökare är också människor, men inte lika länge." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Varför ens testa rökning när man är ung, när man vet konsekvenserna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Varför ens testa rökning när man är ung, när man vet konsekvenserna? För att känna sig cool, vuxen eller både och. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 (redigerad) Okej... tattare var väl inte ett bra ordval. Verkligen inte, Det spelar väl ingen roll om det var tattare, finnar eller svenskar som blåste rök på dig. Redigerad 13 augusti, 2006 av hubbert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Linkez Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 För att känna sig cool, vuxen eller både och. Jag hoppas verkligen att du inte försvarar rökning eller snusning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Jag hoppas verkligen att du inte försvarar rökning eller snusning? Självklart inte. Otroligt töntigt att börja röka bara för att känna sig cool eller vuxen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Brukar ta nån cigg med kompisar ibland men kan inte säga att jag alls är beroende. Eftersom kanske 80 % av mina polare är rökare så har det börjat bli allt mer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Självklart inte. Otroligt töntigt att börja röka bara för att känna sig cool eller vuxen. Vafan, skulle inte du dra, som i lämna forumet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Vafan, skulle inte du dra, som i lämna forumet? Va? Det har jag aldrig sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Va? Det har jag aldrig sagt. Haha, okej. Missuppfattade ditt "Nu drar jag. Hejdå" i Musiktips då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Rökar jag? Nej. Är jag i en omgivning med röknissar? Tyvärr ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Haha, okej. Missuppfattade ditt "Nu drar jag. Hejdå" i Musiktips då Mjo. Läs vardagssnack så förstår du nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 (redigerad) Nej, tattare vad inte ett bra ordval. Lär dig nångång! Ignorerar ditt lilla skitsnack där. Vind, ja vind är bra. Vad hände nu med alla 3 tattare som blåste röken på dig? Eller vad det 2 rökare och vinden som var tattare? Oj my gåd. Hur är det uppe i planeten? Att det luktar illa är ju inte precis rökarens fel. Oj oj oj. Men är du ordblind eller? Det är rökförbud på alla resturanger och krogar, just pga. att personalen fick i sig mycket rök. Jag har all rätt i världen, och om jag inte har det så tar jag mig rätten. Lyssnar inte på smygdanskar du vet. Än en gång säger jag det, du är bara för rolig ibland. skrattar så hårt Edit: n0p no sm0ke Redigerad 13 augusti, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Jag snusar Ettan och är beroende.. feströker också btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 En rätt dum sak när det gäller rökning för min del är att jag aldrig har rökt en cigarett med tanke på allt skit som man får i sig och alla sjukdomar, Men har däremot testat marijuana på en fest inget jag är stolt över direkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts