Jump to content

Tar du nån sorts tobak/snus?

ZcruweN
 Share

Tar du nån sorts tobak/snus?  

120 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 207
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Klart vi som är 'rena' ska flytta oss för dom som förstör för andra. YEAH! Go Tija.

Säkert att man måste hoppa åt sidan om man möter någon på stan som röker då. B)

Däremot om man är mycket med folk som kedjeröker tycker jag man ska säga något till dem, eller hålla sig på avstånd.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Till tija och alla andra som hela tiden ska klanka ner på mig:

Det jag reagerade på var att han skrev "Förhelvete skit i om folk som röker. Låt dom göra vad dom vill med sin kropp"

Okej?

Det är förjävla jobbigt när man sitter på en restaurang (ute) och så har man 2 rökare brevid sig. Man känner verkligen hur luften blir sämre.

Redigerad av rabarben
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varje person får göra vad de vill, vill de röka måste INTE du stå precis bredvid personen.

Det är ju ite precis som så att folk röker i affärer, bussar och allt vad det heter.

Nej, men varför ska jag gå en omväg för att jag inte vill andas in rökluft?

Och så brukar jag inte åka buss, och gå i affärer, så jag bryr mig inte om det är rökfritt eller inte där.

Säkert att man måste hoppa åt sidan om man möter någon på stan som röker då. B)

Däremot om man är mycket med folk som kedjeröker tycker jag man ska säga något till dem, eller hålla sig på avstånd.

Har jag inte sagt

Samma här, ska jag flytta på mig, gå runt ett kvarter eller vad som helst för att dom förorenar min luft?

Vad fan, man ska väl i alla fall få röka i sitt eget hem?!

Visst, men man behöver inte sitta och blåsa ut rök mot någon, isånnafall kan man gå ut i skogen och röka, hatar röklukt. Så jävla äckligt.

Hmm.. hur tar det sig upp till din lägenhet?

(Bor och har alltid bott i villa, så jag har aldrig behövt fundera på såna här grejer, nämligen :P )

Blåser..? Stiger, är inte rök varmt ? :s

Redigerad av pKz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Visst, men man behöver inte sitta och blåsa ut rök mot någon, isånnafall kan man gå ut i skogen och röka, hatar röklukt. Så jävla äckligt.

Ja, för alla har ju en skog precis runt hörnet... Nu får du skärpa dig, tror du på det där själv, eller? Om man sitter hemma, och röker, så blåser man knappast ut röken mot någon som inte vill ha den, såvida man inte har gnälliga jävla gäster. Du ska väl ge fan i hur det luktar i grannens lägenhet?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor