Tija Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Men så förstör den personen inte bara sin egen kropp. Utan alla andras kroppar också. Oh, you're such a whiner... Håll dig på avstånd, då, om det är så jobbigt och farligt och blah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Oh, you're such a whiner... Håll dig på avstånd, då, om det är så jobbigt och farligt och blah! Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Oh, you're such a whiner... Håll dig på avstånd, då, om det är så jobbigt och farligt och blah! Klart vi som är 'rena' ska flytta oss för dom som förstör för andra. YEAH! Go Tija. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 (redigerad) Snusar då jag dricker, då jag inte snusar så jävla ofta så blir jag extra yr då. edit: and that is all fylla is about Redigerad 11 augusti, 2006 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Men så förstör den personen inte bara sin egen kropp. Utan alla andras kroppar också. En rökare, må hända. Men som tur är har man valet att antingen passivt röka, eller gå ifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Ja fast inte så ofta Ja, lite beroende är man. Men kan sluta precis när jag vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Klart vi som är 'rena' ska flytta oss för dom som förstör för andra. YEAH! Go Tija. Varje person får göra vad de vill, vill de röka måste INTE du stå precis bredvid personen. Det är ju ite precis som så att folk röker i affärer, bussar och allt vad det heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Klart vi som är 'rena' ska flytta oss för dom som förstör för andra. YEAH! Go Tija. Säkert att man måste hoppa åt sidan om man möter någon på stan som röker då. Däremot om man är mycket med folk som kedjeröker då tycker jag man ska säga något till dem, eller hålla sig på avstånd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 En rökare, må hända. Men som tur är har man valet att antingen passivt röka, eller gå ifrån. Och om du bor precis ovanför en storrökare...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 (redigerad) Till tija och alla andra som hela tiden ska klanka ner på mig: Det jag reagerade på var att han skrev "Förhelvete skit i om folk som röker. Låt dom göra vad dom vill med sin kropp" Okej? Det är förjävla jobbigt när man sitter på en restaurang (ute) och så har man 2 rökare brevid sig. Man känner verkligen hur luften blir sämre. Redigerad 11 augusti, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Har prövat rökning, älskade det om det ens finns för det men, började aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Och om du bor precis ovanför en storrökare...? Vad fan, man ska väl i alla fall få röka i sitt eget hem?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 (redigerad) Och om du bor precis ovanför en storrökare...? Hmm.. hur tar det sig upp till din lägenhet? (Bor och har alltid bott i villa, så jag har aldrig behövt fundera på såna här grejer, nämligen ) Redigerad 11 augusti, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Det är förjävla jobbigt när man sitter på en restaurang (ute) och så har man 2 rökare brevid sig. Man känner verkligen hur luften blir sämre. Gå till en rökfri resturang då. Jävla gnällade på dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 (redigerad) Varje person får göra vad de vill, vill de röka måste INTE du stå precis bredvid personen. Det är ju ite precis som så att folk röker i affärer, bussar och allt vad det heter. Nej, men varför ska jag gå en omväg för att jag inte vill andas in rökluft? Och så brukar jag inte åka buss, och gå i affärer, så jag bryr mig inte om det är rökfritt eller inte där. Säkert att man måste hoppa åt sidan om man möter någon på stan som röker då. Däremot om man är mycket med folk som kedjeröker då tycker jag man ska säga något till dem, eller hålla sig på avstånd. Har jag inte sagt Samma här, ska jag flytta på mig, gå runt ett kvarter eller vad som helst för att dom förorenar min luft? Vad fan, man ska väl i alla fall få röka i sitt eget hem?! Visst, men man behöver inte sitta och blåsa ut rök mot någon, isånnafall kan man gå ut i skogen och röka, hatar röklukt. Så jävla äckligt. Hmm.. hur tar det sig upp till din lägenhet? (Bor och har alltid bott i villa, så jag har aldrig behövt fundera på såna här grejer, nämligen ) Blåser..? Stiger, är inte rök varmt ? :s Redigerad 11 augusti, 2006 av pKz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Han icke testat snusa/röka. Varför? Vill helt enkelt inte bli beroende av sånt skit, liksom ta rökpauser, stinka rök, få hostningar osv. Snusa har jag dock inte haft något större intresse för. Tycker att snusning/rökning är skabbigt för min del. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Och om du bor precis ovanför en storrökare...? Om röken av ngn kontsig anledning skulle slinka in genom fönstret, och om jag av ngn kontsig anledning inte skulle gilla det, skulle jag börja rysta mattor och orsaka en dammbomb hos grannen som bor under Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Visst, men man behöver inte sitta och blåsa ut rök mot någon, isånnafall kan man gå ut i skogen och röka, hatar röklukt. Så jävla äckligt. Ja, för alla har ju en skog precis runt hörnet... Nu får du skärpa dig, tror du på det där själv, eller? Om man sitter hemma, och röker, så blåser man knappast ut röken mot någon som inte vill ha den, såvida man inte har gnälliga jävla gäster. Du ska väl ge fan i hur det luktar i grannens lägenhet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Gå till en rökfri resturang då. Jävla gnällade på dig. Tycker det borde finnas rökresturanger istället, där alla som röker får sitta och blåsa rök och skaffa cancer med varandra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Feströker, men hade tänkt lägga av ett tag nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts