antflaxx Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 (redigerad) Snus är ju en väldigt svensk företeelse, men vet nån om snus har något annat namn på engelska? Bara undrar... Snuff Edit: Jag jag såg jag var lite sen Redigerad 22 augusti, 2006 av antflaxx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Min kusin körde en fin metod när han skulle snusa. Efter sista snusen så tänkte han "Jag klarar mig nog uan en snus i en halvtimme" sen när en halvtimme gått så tänkte hand "Jag klarar mig nog utan en snus i en timme" och drog upp på tiden. Sen efter några veckor blev han snusfri. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Luckystrike brukar finnas på dom flästa större statoil mackar iaf, smakar inte speciellt bra men dosan är väldigt estetiskt tilltalande. Sen ni som tjaffsar med stellan fattar ni inte att han hade rätt, han har även förklarat 32,33 gånger men ni förstår ändå inte. Jag förstog första gången han skrev men ni är väl lite halvt bakom flötet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Prövat snus och att röka, mne är inte beroeende. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Luckystrike brukar finnas på dom flästa större statoil mackar iaf, smakar inte speciellt bra men dosan är väldigt estetiskt tilltalande. Sen ni som tjaffsar med stellan fattar ni inte att han hade rätt, han har även förklarat 32,33 gånger men ni förstår ändå inte. Jag förstog första gången han skrev men ni är väl lite halvt bakom flötet. Eeeh nej han hade inte rätt. Ge er någon gång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Eeeh nej han hade inte rätt. Ge er någon gång! Du är inte bara lite efterbliven va? Du försöker ju inte förstå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Eeeh nej han hade inte rätt. Ge er någon gång! Det brukar ju oftast vara den som har fel som ska ge sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 (redigerad) Det brukar ju oftast vara den som har fel som ska ge sig? Mm. Och jag hade rätt. Kan ni inte fatta det? BTW har börjat snusa igen . Var så sugen. General Original såklart Redigerad 26 augusti, 2006 av SiXxe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts