Jump to content

Tar du nån sorts tobak/snus?

ZcruweN
 Share

Tar du nån sorts tobak/snus?  

120 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Haha du måste bara erkänna att du hade fel. Du måste tyvärr det. Haha. Och en liten skara ?! Det var fan halva forumet som var emot DIG! Du sa att snuff var en översättning när man sniffade snus. Menar han inte då att man inte gör det eller?

Du är en mentalt handikappad kvinna.

"Ignoring users: SiXxe, Alla andra flickscouter på forumet. Jag vill inte ha era jävla horkakor! Slaskfittor!"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 207
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Haha du måste bara erkänna att du hade fel. Du måste tyvärr det. Haha. Och en liten skara ?! Det var fan halva forumet som var emot DIG! Du sa att snuff var en översättning när man sniffade snus. Menar han inte då att man inte gör det eller?

Hade halva forumet gått emot honom, så hade omröstningen blivit oavgjord, vilket den verkligen inte blev.

Varför måste så många nyatillkommna forumiter börja fajtas med Stell jämt?

Edit: Vansinnigt dålig meningsuppbyggnad där, det ska erkännas.

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hade halva forumet gått emot honom, så hade omröstningen blivit oavgjord, vilket den verkligen inte blev.

Varför måste så många nyatillkommna forumiter börja fajtas med Stell jämt?

För jag vill det. Jag tycker det är skoj, då "fresh meat" inte har vart här länge, och vet hur folk fungerar så gnager det dom att någon har något emot dom så fort, så dom kommer försöka förklara sig eller kontra, men när det inte funkar så ger dom upp eller så är det den roliga skaran som blir rosenrasande och börjar skrika och vifta med armarna.

Då får jag chansen att banna dom. *gnider händerna* :ermm:

*editz0r*

@DimpZ: Säg inte till mig vad jag ska skriva. Ska jag göra det till dig? Ok.

Skriv en 10 sidors uppsats om Socialdemokraterna. Jag behöver det tills imorgon, walla walla.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du är en mentalt handikappad kvinna.

"Ignoring users: SiXxe, Alla andra flickscouter på forumet. Jag vill inte ha era jävla horkakor! Slaskfittor!"

Kom du inte på nåt bättre :ermm: HAHA. Och kebab han får faktiskt skylla sig själv när han aldrig kan erkänna. Och i den konflikten röstade jag faktiskt att han skulle stanna. Vilket jag ångrar nu men.

EDIT: Ska du banna mig nu ? HAHA. För att jag har en konflikt med dig. Jaa du har verkligen kort stubin.

Redigerad av SiXxe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kom du inte på nåt bättre :ermm: HAHA. Och kebab han får faktiskt skylla sig själv när han aldrig kan erkänna. Och i den konflikten röstade jag faktiskt att han skulle stanna. Vilket jag ångrar nu men.

Nej tyvärr, du får ursäkta mig. När jag konverserar med dig använder jag den delen av hjärnan som jag kallar "skithuset". Den delen har nerbantat ordföråd, och så gör den att jag kommer ihåg att torka mig i röven med pappret och inte med handen förstår du.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej tyvärr, du får ursäkta mig. När jag konverserar med dig använder jag den delen av hjärnan som jag kallar "skithuset". Den delen har nerbantat ordföråd, och så gör den att jag kommer ihåg att torka mig i röven med pappret och inte med handen förstår du.

Haha vad rolig du är. Men kan du erkänna att du hade fel nu ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har du glömt papperet nån gång?

Låt mig ställa en följdfråga först.

Har jag någonsin inte ägd dig? Tror det svarar på din fråga.

(om du inte kan lägga ihop 1 och 1 så är det ett Nej. Då du också är i det blocket som jag samtalar med hjälp av "skithuset")

*snabbis*

@SiXxe: Men kan inte du hålla käften nu? Uttjatad fråga.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

(om du inte kan lägga ihop 1 och 1 så är det ett Nej. Då du också är i det blocket som jag samtalar med hjälp av "skithuset")

Ja nu. Och i en annan topic där du också dumförklarar dig :ermm: Så. Nu då ? Kan du erkänna ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

*snabbis*

@SiXxe: Men kan inte du hålla käften nu? Uttjatad fråga.

Jaaa, du äger mig!

I'm your slave, Master! :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon som vet var man kan köpa Lucky Strike snus i nordöstra/hela skåne?

Det är fortfarande på provsäljning så det är inte lätt att få tag på.

I Stockholm så lanserade dom snuset i 300 butiker, och det sålde bra så dom har utökat det över hela Sverige, men det är fortfarande ganska ovanligt.

Det lättaste är väl att fråga om dom har det inne på olika affärer.

Tror du har bäst chans på riktiga Tobaks affärer. Dom brukar ha ganska mycket "ovanligt snus". Men fråga i mataffärer och bensinstationer.

Här i Jönköping säljs det bara på en Shell mack. Iaf senast jag kollade. Tror dom har fått in dom på ICA Maxi också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är fortfarande på provsäljning så det är inte lätt att få tag på.

I Stockholm så lanserade dom snuset i 300 butiker, och det sålde bra så dom har utökat det över hela Sverige, men det är fortfarande ganska ovanligt.

Det lättaste är väl att fråga om dom har det inne på olika affärer.

Tror du har bäst chans på riktiga Tobaks affärer. Dom brukar ha ganska mycket "ovanligt snus". Men fråga i mataffärer och bensinstationer.

Här i Jönköping säljs det bara på en Shell mack. Iaf senast jag kollade. Tror dom har fått in dom på ICA Maxi också.

Mjo, här i Hässleholm har jag inte hittat en enda butik som säljer det, får hoppas att jag hittar det i malmö nästa gång jag åker till Köpenhamn för där borde dom ju ha det någonstans.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor