Logi Skrivet 6 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2003 Jo jag undrar, när kan man få 6 stjärnor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 6 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2003 När man har klarat uppdraget "Sir Yes Sir" hos Colonel CorteZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 6 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2003 Tack... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 6 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2003 np Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fredflinta2001 Skrivet 6 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2003 Jag kunde få det redan i början, det är bara att skjuta lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 6 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2003 Jag kunde få det redan i början, det är bara att skjuta lite. konstigt, från början kunde jag bara få 5 stjärnor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fredflinta2001 Skrivet 7 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2003 Hur mycket sköt du då jag sprängde mängder med polisbilar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 7 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2003 Man får bara 4 poliser på första ön, när starfish island öppnar sig kan man få 5 poliser och när man klarat sir yes sir 6 poliser ( Tro mig när jag fick spelet så fuskade jag med poliser och jag kom bara upp till 4 poliser) Älskar att ha polisen efter mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ante the man Skrivet 8 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2003 vad gör man på de där sir yes sir uppdraget ä det de där man ska sno en rhino från militären Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 8 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2003 jepp, är enklare än det låter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ante the man Skrivet 9 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2003 yes då kan jag få sex poliser efter mig vad måste man göra för att få dom efter sig har försökt som en galning men det går ju inte har skutit sönder minst 17 helikoptrar varje gång jag försökt få 6 poliser efter mig kan ni hjälpa mig med nån bra mördar taktik så att jag kan få 6 poliser efter mig hjälp mig snälla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scarface Skrivet 9 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2003 Stå på ett tak och skjut allt du ser med bazooka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ante the man Skrivet 9 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2003 Stå på ett tak och skjut allt du ser med bazooka ok,tack men det är oftast min vanliga taktik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 9 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2003 yes då kan jag få sex poliser efter mig vad måste man göra för att få dom efter sig har försökt som en galning men det går ju inte har skutit sönder minst 17 helikoptrar varje gång jag försökt få 6 poliser efter mig kan ni hjälpa mig med nån bra mördar taktik så att jag kan få 6 poliser efter mig hjälp mig snälla. Använd punkt eller ,-tecknet, blir lättare att läsa då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts