fido vercetti Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Hej! Jag har mafia till ps2 men jag skulle gärna vilja ha det till pc. Nu är det så att jag är osäker på om min pc klarar mafia? Det är en XP från 2003 eller nåt. Tror ni att min pc klarar spelet? Skriver här för att jag vill ha svar snabbare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 (redigerad) Det bör funka, så länge du inte har en data med kapacitet som en miniräknare. Redigerad 11 augusti, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 (redigerad) Hej! Jag har mafia till ps2 men jag skulle gärna vilja ha det till pc. Nu är det så att jag är osäker på om min pc klarar mafia? Det är en XP från 2003 eller nåt. Tror ni att min pc klarar spelet? Skriver här för att jag vill ha svar snabbare Har du nå fler systemkrav? *borta* fel person Redigerad 11 augusti, 2006 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Det bör funka, så länge du inte har en data med kapacitet som en miniräknare. Haha! Btw... det är 18-års gräns på mafia va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Haha! Btw... det är 18-års gräns på mafia va? Nee 15år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 (redigerad) Haha! Btw... det är 18-års gräns på mafia va? På webhallen står det att det bara bör köpas av personer över 18 år. http://www.webhallen.com/prod.php?id=2564 Men på fodralet står det 15. Redigerad 11 augusti, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 På webhallen står det att det bara bör köpas av personer över 18 år. http://www.webhallen.com/prod.php?id=2564 Men på fodralet står det 15. Bra! Då kan man nog handla det på EBgames utan problem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Bra! Då kan man nog handla det på EBgames utan problem! Japp det ska nog gå bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Hej! Jag har mafia till ps2 men jag skulle gärna vilja ha det till pc. Nu är det så att jag är osäker på om min pc klarar mafia? Det är en XP från 2003 eller nåt. Tror ni att min pc klarar spelet? Skriver här för att jag vill ha svar snabbare Ditt operativsystem säger inte särskilt mycket om din dators prestanda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Lånar den här tråden då: Vad heter den där hemsidan där man kan välja spel och sedan kollar den upp om datorn klarar det eller inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Lånar den här tråden då: Vad heter den där hemsidan där man kan välja spel och sedan kollar den upp om datorn klarar det eller inte? Kan det måhända vara http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 (redigerad) Kan det måhända vara http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest kanske? Bullseye! Edit: Bah. Kan man verkligen lita på det där? Enlligt dem så ska NFS Most Wanted funka absolut perfekt på min dator. Men det hackar ju som faasen (ibland) Redigerad 11 augusti, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Bullseye! Edit: Bah. Kan man verkligen lita på det där? Enlligt dem så ska NFS Most Wanted funka absolut perfekt på min dator. Men det hackar ju som faasen (ibland) Nej du ska verkligen inte lita på det där. Ska kunna köra typ alla spel som dom har på listan i högsta. Bara bullshit så att säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 12 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Var ser man alla saker som mhz å allt vad det heter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Var ser man alla saker som mhz å allt vad det heter? Tror du kan se det i Egenskaper-->? leta i egenskaper Men kan du köra Aoe2 så kan du köra det här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 (redigerad) Var ser man alla saker som mhz å allt vad det heter? Start> Kör > dxdiag ..Eller så högerklickar du på "den här datorn" och väljer egenskaper. Redigerad 12 augusti, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 12 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 994 MHz 1,00 GB ram 64 processor 3700+ Räcker det till mafia? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Borde göra det... OS:Win98/ME/2000/XP CPU:500Mhz Pentium3/Athlon (700Mhz recommended) RAM:96MB minimum RAM (128MB recommended) Hard drive: 1.8 GB free space CD-ROm drive: 16x speed required (32x recommended) Graphics: DirectX8.1 compatible 3d accelerator with 32MB RAM Sound: DirectX8.1 compatible Keyboard and mouse:Microsoft compatible Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Men kan du köra Aoe2 så kan du köra det här Men de kan jag köra på farsans PII:a med 8Mb bildkort , dock tror jag inte Mafia funkar bra på den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 994 MHz 1,00 GB ram 64 processor 3700+ Räcker det till mafia? För Guds skull, Ja! Spelet är från 2001, datorn från 2003. Som regel klarar alla datorer som släpps ett par år efter ett visst spel spelet i fråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts