GiZmo Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Är det bara jag som har fått för mig att Ghostrider själv faktiskt är ganska gammal? Såg en bild på han en gång, dock minns jag inte hur han ser ut eftersom jag har förträngt det, så att min "bild" av han inte skulle förstöras Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Han är ganska gammal, han heter Patrik Furstenhof. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 (redigerad) Han är ganska gammal, han heter Patrik Furstenhof. Spoilervarning Redigerad 12 augusti, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Jag trodde faktiskt att han hette Patrik. Och hur vet du allt detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Nu ryckte det lite i google-nerverna men.. Nej, jag vill nog inte veta hur han ser ut. Förstör ju hela grejen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Han hänger på ett MC-forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Jaha, och talar om för alla att han är Ghostrider? Vet du om det jag sa är sant, ang. hans pappa på Glömstavägen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Nej han talar inte om för alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Apropå Ghostrider, har hört att han pappa äger någon av bilaffärerna på Glömstavägen i Huddinge och det är p.g.a. detta Ghostrider har råd med sina hojar. För övrigt, är HELA Ghostriders R1000 av kolfiber? Och Hayabusan också? Då måste farsan ha en fet plånbok. Jaaah! Kolfibercylinder!!11 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Riktigt onödigt och idiotiskt, äventyra andra säkerhet för att kunna uppleva lite "action" i sitt vanliga svenssonliv, vill man köra fort så skall man hyra en bana eller liknande, har sett folk köra runt som idioter i farter över 200 samtidigt som de riskerar andras och sin egna liv då marginalerna är mindre i den hastigheten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Riktigt onödigt och idiotiskt, äventyra andra säkerhet för att kunna uppleva lite "action" i sitt vanliga svenssonliv, vill man köra fort så skall man hyra en bana eller liknande, har sett folk köra runt som idioter i farter över 200 samtidigt som de riskerar andras och sin egna liv då marginalerna är mindre i den hastigheten. Risken att de i Getaway In Stockholm kör på någon är relativt liten då de kör i gryningen. Man ser högst 10 andra civila fordon i de filmer jag sett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts