tommy vercetti Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 JAg hörde för längesedan om ett gäng typ som har massa bilar o motorcyklar och gör värsta grejjer mot polisen. Vad hette dem?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 (redigerad) JAg hörde för längesedan om ett gäng typ som har massa bilar o motorcyklar och gör värsta grejjer mot polisen. Vad hette dem?? Ghost Rider? The getaway in Stockholm? Edit: Nu när det ändå är sånt snack om det så kan jag säga att det här var min 1900:e post . Redigerad 11 augusti, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 JAg hörde för längesedan om ett gäng typ som har massa bilar o motorcyklar och gör värsta grejjer mot polisen. Vad hette dem?? Kan det vara min pappas gäng kanske. FTFP heter dom. "F*ck The F*cking Police" Pappa kör en svart nissan skyline. *Ljuger inte* Nee men, det är nog någon av dom kebab sa. Finns väll inga mer ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Som kebab säger heter en av filmerna "get away Stockholm" Sedan finns den årliga biltävlingen som går genom europa. Sist var jackass inblandade i den om jag inte mins fel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Sedan finns den årliga biltävlingen som går genom europa. Sist var jackass inblandade i den om jag inte mins fel... Gumball 3000 ja! Men dom jävlas väl inte så mkt med snuten, dom försöker väl bara undvika dom? Och du har inte fel, Jackass var med iår! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Kan det vara min pappas gäng kanske. FTFP heter dom. "F*ck The F*cking Police" Pappa kör en svart nissan skyline. *Ljuger inte* Nee men, det är nog någon av dom kebab sa. Finns väll inga mer ? Har du nån bild på bilen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Kan det vara min pappas gäng kanske. FTFP heter dom. "F*ck The F*cking Police" Pappa kör en svart nissan skyline. *Ljuger inte* Nee men, det är nog någon av dom kebab sa. Finns väll inga mer ? Du har en farsa som är med i ett gäng som heter "fuck the fucking police"...!? Pwhahahahaha!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Kan det vara min pappas gäng kanske. FTFP heter dom. "F*ck The F*cking Police" Fyfan vad larvigt. Som kebab säger heter en av filmerna "get away Stockholm" Getaway In Stockholm, står ju precis ovanför käre vän. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Gumball 3000 ja! Men dom jävlas väl inte så mkt med snuten, dom försöker väl bara undvika dom? Och du har inte fel, Jackass var med iår! Måste säga att jag blev o t r o l i g t besviken på det. Trodde det skulle vara hel-livat, Jackass-fanatiker som jag är men.. Så var inte fallet Faktiskt, det enda roliga var när Steve-O och Chris lekte akrobater (Endast iförda G-strings, så klart) i baksätet. Då drog jag lite på smilbanden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 (redigerad) Fyfan vad larvigt. Getaway In Stockholm, står ju precis ovanför käre vän. Hehe, du har rätt, blev lite sär skrivning där. Men "in" skulle inte vara där tror jag. Redigerad 11 augusti, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 JAg hörde för längesedan om ett gäng typ som har massa bilar o motorcyklar och gör värsta grejjer mot polisen. Vad hette dem?? Biker Mice From Mars Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 *Ljuger inte* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 (redigerad) *Ljuger inte* Ingen har väl sagt att du ljuger?! Redigerad 11 augusti, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Ingen har väl sagt att du ljuger?! Jag, jag!! *Viftar med handen och tjoar* Eller, nej.. det tänkte jag visst bara.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Gah, han menar att han var ironisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Han va ju ironsik när han skrev *Ljuger inte* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Gah, han menar att han var ironisk. Just precis så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 (redigerad) Apropå Ghostrider, har hört att han pappa äger någon av bilaffärerna på Glömstavägen i Huddinge och det är p.g.a. detta Ghostrider har råd med sina hojar. För övrigt, är HELA Ghostriders R1000 av kolfiber? Och Hayabusan också? Då måste farsan ha en fet plånbok. Redigerad 12 augusti, 2006 av samuelszon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Är det bara jag som har fått för mig att Ghostrider själv faktiskt är ganska gammal? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Mycket möjligt att du har, jag har aldrig trott det men vem vet?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts