dboy Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Gta SA v1.0 blir det nått fel med när jag ska installera det! allt funkar tills själva laddningen kommer upp ungefär vid hälften så kommer det upp en Ruta som det står såhär Feauture transfer error feauture: Grand theft auto: san andreas game data component:audio FIle: D:\data3.cab Error: datafel (crc-fel,cyclic redundancy check) hur ska jag göra för o få det funka få bort datafelet eller va de e? Jag har sa v2.0 men det går ju inte spela SA-MP på den :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Fattar inte riktigt, du har 2.0, men installerar 1.0? Nån patch eller va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Fattar inte riktigt, du har 2.0, men installerar 1.0? Nån patch eller va? En patch, riiight. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 En patch, riiight. Men! Fattade bara inte vart han ville komma! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dboy Skrivet 11 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Men! Fattade bara inte vart han ville komma! men asså skit i SA2.0 nu .. jag vill bara veta vad som va felet men att jag inte kunde installera v1.0 ..... men liksom sa 2.0 funkar inte o spela SA-MP på det gör det med v1.0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dboy Skrivet 11 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 men asså skit i SA2.0 nu .. jag vill bara veta vad som va felet men att jag inte kunde installera v1.0 ..... men liksom sa 2.0 funkar inte o spela SA-MP på det gör det med v1.0 jag har en skiva med SAv2.0 och v1.0 nuu vet ni .... men ingen som vet va felet e ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Ingen aning vad det kan vara.! Men, är det köpt eller hittat i buskarna?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Finns en patch så varför skaffa 1.0 Men problemet kan vara på DVDn, skickar et pm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 (redigerad) Men problemet kan vara på DVDn, skickar et pm. Tror också på DVDn. Men hur ofta blir det fel på filerna på dvdn? Måste vara fiskat! BTW: 400 Posts! Redigerad 12 augusti, 2006 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Tror också på DVDn. Men hur ofta blir det fel på filerna på dvdn? Måste vara fiskat! BTW: 400 Posts! Isåfall tjuvfiske! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dboy Skrivet 12 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Isåfall tjuvfiske! Tjuvfiske?? jag har köpt de kan inte ladda ner spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Tjuvfiske?? jag har köpt de kan inte ladda ner spel Okej Men adda min MSN som du hittar i min profil så ska ja nog se till att du får igång spelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts