MR.Adam Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Jag kan bara logga in på forumet, om jag provar logga in på Gtamods eller Gtasajten så står det att det är Fel användarnamn eller fel lösenord. Varför? Tacksam för svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 För att du måste registrera dig där också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Ganska exakt så som Ärrtvå sa. Registrera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Nej, alla tre sidorna hänger ihopa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR.Adam Skrivet 11 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Det har jag gjort Jag registrerade mig på Gtamods under "Medlemskap" sen öppnade jag mailet ock tryckte på länken, då stod det att jag är medlem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Då kan jag passa på att fråga: Vad är egentligen meningen med att man kan logga in på GTA-sajten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Varför dubbelpostar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Varför dubbelpostar du? Vadå dubbelpostar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Flyttar denna och låser den andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Vadå dubbelpostar? Han skapade likadana trådar i 2 olika forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Då kan jag passa på att fråga: Vad är egentligen meningen med att man kan logga in på GTA-sajten? Så att man kan vara med i tävlingar, och förr i tiden, så att man kunde kommentera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Så att man kan vara med i tävlingar, och förr i tiden, så att man kunde kommentera. "Förr i tiden ja" När var det på 40-talet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Så att man kan vara med i tävlingar, och förr i tiden, så att man kunde kommentera. Juat det ja. Det minns jag, från innan jag blev medlem Off: Vad hände med jul-tävlingen? Lades den ner p.g.a. "The big crash" ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 "Förr i tiden ja" När var det på 40-talet? Det var ett par år sen iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Så att man kan vara med i tävlingar, och förr i tiden, så att man kunde kommentera. Jag vet vilka 3 personer som fick kommentator systemet stängt. Damn those guys Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Jag vet vilka 3 personer som fick kommentator systemet stängt. Damn those guys Vilka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Det var ett par år sen iaf Det stängdes ner strax innan SA's release till PS2 därför Hultenius inte ville ha massor med "JAG HAR SA!11 JAG SPELAR DET NU!1111". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Vilka? Sorry to mention u guys. ERROLS_TRUMMA Jeff_Jefflin och den tredjes namn kommer jag inte riktigt ihåg. Dessutom fick dom alla datorer inom skolan i hele gävleborg bannade från Gtasajten. Tack vare att dom skulle sitta och dryga med kommentator systemet. Nån frågade vart man kunnde köpa GTA boxen (med gta3 och vc) Och nån av dom sa på icahyllan bla bla bla. and thats the end of that Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta_Erra Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Jag sökte på dom personerna och då stog det att dom va "Hybernating" vad e det? Ps förlåt för att jag drog upp en gammal tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Jag sökte på dom personerna och då stog det att dom va "Hybernating" vad e det? Ps förlåt för att jag drog upp en gammal tråd. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=40614 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts