skribb Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 (redigerad) Jag har rökt i 2 månader nu, ungefär 10-20st cigaretter och självklart är jag beronde Grejen är den att jag MÅSTE sluta röka , och jag är under 18 så inga nikotinplåster eller skit för min del. Finns det några bra tips ? vad man ska göra när man känner suget efter nikotin(utom att snusta,röka,nikotinplåster XD), ?,eller något i den stilen. På Apoteket finns det en hel del tips! Ta för dig: http://www.apoteket.se/rd/d/4636 Här kan du testa hur beroende du är: http://www.apoteket.se/apoteket/jsp/polopo...4634&a=6054 Redigerad 11 augusti, 2006 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 (redigerad) LOL Jag tycker iaf du ska ta dig ur det här helvetet genast, genom att kasta bort allt du har och leva normalt. När din blod berättar för hjärnan att du ska ha nikotin, gå ut och spring eller nåt det är alltid bra åt hjärtat och bloden. 20 st cigaretter är inte så farligt på 2 men tänk 20 cigaretter på 1 dag varje dag då. Redigerad 11 augusti, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Lägg massa fimpar i en burk med vatten och vänta ett tag.. sen kan du tänka att de är det där skiten du får in i dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Är det inte på typ 1 år en "genomsnitts" rökare i sverige får i sig ungefärt 1 glas rent tjära? Tänk vad vidrigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Har du rökt 10-20cigg på två månader och kallar dig beroende? det var det värsta jag hört isf. På en normal utekväll drar jag i mig 5-10cigg under kvällen. Och jag är inte nikotinberoende. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts