Elander Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Jag har rökt i 2 månader nu, ungefär 10-20st cigaretter och självklart är jag beronde Grejen är den att jag MÅSTE sluta röka , och jag är under 18 så inga nikotinplåster eller skit för min del. Finns det några bra tips ? vad man ska göra när man känner suget efter nikotin(utom att snusta,röka,nikotinplåster XD), ?,eller något i den stilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 (redigerad) Be dina föräldrar köpa nikotin plåster åt dig? Redigerad 11 augusti, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 11 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Be dina föräldrar köpa nikotin plåster åt dig? Nej, går ej. det är det att Utan nikotin så ska jag sluta röka helt, typ, vilken inställning jag ska ha. Kanske en länk där det står massa sanning om cigg om hur dåligt det är osv ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Ge dig en belöning för varje framsteg du gör. Om du har klarat dig en dag får du träffa flickvännen. Klarar du dig en vecka drar du och köper nåt dyrt. Osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 (redigerad) http://www.sluta-roka-linjen.org gl Redigerad 11 augusti, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Sjukhuset måste väll ha råd och och sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Ge dig en belöning för varje framsteg du gör. Om du har klarat dig en dag får du träffa flickvännen. Klarar du dig en vecka drar du och köper nåt dyrt. Osv. Håller med, bra idé. Då får du ju något skojigt för dig själv också, hoho. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Ge dig en belöning för varje framsteg du gör. Om du har klarat dig en dag får du träffa flickvännen. Klarar du dig en vecka drar du och köper nåt dyrt. Osv. Håller med Ärrtvå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Jag har rökt i 2 månader nu, ungefär 10-20st cigaretter och självklart är jag beronde Grejen är den att jag MÅSTE sluta röka , och jag är under 18 så inga nikotinplåster eller skit för min del. Finns det några bra tips ? vad man ska göra när man känner suget efter nikotin(utom att snusta,röka,nikotinplåster XD), ?,eller något i den stilen. Har du rökt 10-20 st per dag eller sammanlagt under 2 månader? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Tvingade mig själv att slta röka när jag började få ont i lungorna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Har du rökt 10-20 st per dag eller sammanlagt under 2 månader? Skulla chansa på andra alternativet. 10-20 cigg om dagen på 2 månader när man är minderårig låter lite väl myket. @Elander: Du har rökt 10-20cigg. Enda du behöver göra för att sluta är att kolla sig själv i spegeln och kolla vilken töntig idiot man är. Du är minderårig, börja igen när du är 18 om du nu ska röka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Sov. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Du kan börja med att dra ner på rökningen mer och mer. Ganska sakta men säkert. Då du har ramlar ner till nummret noll finns det bara en sak att göra; ät någon frukt (tex. äpple) då du är röksugen eller bara nåt att tugga på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Testa göra egna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Börja snusa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Om man har rökt cirka 20 cigg på två månader så blir det ju inte ens en varje dag. Det räknas väl knappast som ett beroende. Men vilja är väl den bästa hjälpen som finns. Det är ju nästan skitsamma att nikotinplåster om du inte verkligen till 100% vill sluta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Börja snusa. Öhm, läs hans första post.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Gå bort till sjukhuset och be att få besöka en lungcancer patient, (de ligger oftast borta på hospis, stället där du inväntar den sista vilan.) det är alltid lärorikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Börja snusa. Irriterande smygvärvningar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Öhm, läs hans första post.. My bad. Irriterande smygvärvningar Eller en gnutta ironi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts