BroDD Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Använder bara msn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Jag har ingen mikrofon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Offtopic: Varför blev MSN WLM? Flyter inte lika bra på tungan. Ontopic: Näe har inte Skype. Men jag hade Ventrilo på den tiden man spelade online. Nu har jag bara wlm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Msn har jag. Skype penagr(penagr till konto) har jag med, men inget skype på datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 11 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Jag har MSN, Live Messenger och Skype. Jag använder Live Messenger hela tiden, eftersom jag inte orkar stänga av den när jag inte är vid datorn. Skype använder när jag ska prata med folk över internet, eftersom det blir bäst kvalité. MSN 6.0 kom med i datorn men jag använder aldrig den (duuh) Jag hatar Msn 6,0 som man får med XP. Den loggar in mig automatisk ibland. Jag vill ta bort den men vet ej hur??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Vote ja till skype o msn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts