Jump to content

Har du Skype?

Alle090
 Share

Vad har du för WW Röst/Video kommunikations program??  

55 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Nja, en vanlig telefon som ringer via nätet. Om nätet är nere kan jag inte ringa. Mycket billigare än ett vanligt abonomang bla. eftersom man inte har någon abonomangsavgift som hos telia tex. Ringer gratis till alla andra som har comhem med.

Ok..

Japp, vi har faktiskt skype, så att vi ska kunna ringa gratis till min syster i Wales. Vi har dock aldrig använt det :lol:

Japp, msn messenger 7.5 :lol: .

7,5 är en gammal going..

Nu har ju Msn Live tagit över...

Lite sämre, lite bättre...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 45
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Dålig poll, en poll är ju gjord för att man ska se hur många som har vad etc. lite fånigt med "Nej, jag är en av få...". Det är kanske högst 2% i världen som har msn.

Förstår inte vad du vill ha sagt? Skulle ett GTA-forum representera hela världen? Alla på det här forumet har tillgång till en dator med internet, så då kanske det inte är så konstigt att alla har en msn också?

Och om det nu skulle vara någon som inte har det så är den personen självklart en av de få som inte har det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förstår inte vad du vill ha sagt? Skulle ett GTA-forum representera hela världen? Alla på det här forumet har tillgång till en dator med internet, så då kanske det inte är så konstigt att alla har en msn också?

Och om det nu skulle vara någon som inte har det så är den personen självklart en av de få som inte har det.

Så på en opinionsundersökning så ska det stå typ

Moderaterna (det som de flesta kommer rösta på)

Socialdemokraterna (kommer inte ha en skans!)

Nej, det är väl bättre att dom som röstar själva får kommentera det sen, om de nu vill det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, det är väl bättre att dom som röstar själva får kommentera det sen, om de nu vill det.

Jag förstår ändå inte.. Menar du att det ska vara fler svarsalternativ, eller att det bara ska stå Ja och Nej?

Och om det är det sistnämnda: Vad har det för betydelse i just en sån här poll?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, har inget headset så jag har ingen nytta av det...annars skulle det va skoj att prova, micen blir ljudet så dåligt i :lol:

WLM får väl räknas som MSN? och det har jag ju.

Nu vet ni alla det...tänk vad viktigt att denna tråd skapades, annars hade ni ju inte haft en aning :lol:

Edit: off-topic: Sån där telefoni via bredbandet typ har vi haft från BBB men det funkade inte så vi bytte tillbaka till vanliga.

Redigerad av Qouad
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag förstår ändå inte.. Menar du att det ska vara fler svarsalternativ, eller att det bara ska stå Ja och Nej?

Och om det är det sistnämnda: Vad har det för betydelse i just en sån här poll?

Fler alternativ ska behövs inte. Men jag tycker inte det ska stå "Nej, jag är en av få". I mina ögon ser det snyggare och lite mer objektivt om det står endast Ja och Nej.

Ursäkta om jag va lite otydlig med mitt budskap, hoppas du hajar nu vad jag menar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fler alternativ ska behövs inte. Men jag tycker inte det ska stå "Nej, jag är en av få". I mina ögon ser det snyggare och lite mer objektivt om det står endast Ja och Nej.

Ursäkta om jag va lite otydlig med mitt budskap, hoppas du hajar nu vad jag menar.

Ah, då fattar jag. Vart bara lite förvirrad när du drog in världsbefolkningen i det hela :wub: .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dålig poll, en poll är ju gjord för att man ska se hur många som har vad etc. lite fånigt med "Nej, jag är en av få...". Det är kanske högst 2% i världen som har msn.

Men jo, jag har både skype och msn, använder dock aldrig skype.

Så du klagar på altenativen som jag gav??

eller på själva poll:en?? :P

BTW: jag skapade också denna tråd ifall det fanns andra WW Röst/Video program... :P

Du är lite scary...

Har skype och msn! :D Skulle inte klara mig utan mitt kära msn! :P:wub:

Vem klarar sig utan Msn. Jag menar det är ju jätte effektift!! B);)

Redigerad av ALER700
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har MSN, Live Messenger och Skype.

Jag använder Live Messenger hela tiden, eftersom jag inte orkar stänga av den när jag inte är vid datorn.

Skype använder när jag ska prata med folk över internet, eftersom det blir bäst kvalité.

MSN 6.0 kom med i datorn men jag använder aldrig den (duuh)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor