Alle090 Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 (redigerad) Ja, Som topic lyder. Vad/har du nåt WW Röst/Video Kommunikations program som te.x Skype eller nåt liknande. Jag tänkte hur populärt det är med WW kommunikation.. Skype: Skype är ett program som låter dig använda datan som telefon. Du kan har grupp chatta samtidigt som enskild chatta. Och det är baserat på användning av mick Och du kan ringa upp folk i Te.x Kina eller U.S.A För mer info: Skype:s hemsida Jag: Vote1: Jag har Skype Vote2: Ja.. EDIT: Kanske den pollen med Msn var onödig för alla har väl Msn Messenger??? Redigerad 10 augusti, 2006 av ALER700 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Ja jag har Skype, men använder det aldrig! Ja jag har MSN, använder det alltid! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Det är väl gratis att ringa med Skype eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 10 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Ja jag har Skype, men använder det aldrig! Ja jag har MSN, använder det alltid! Vilket slöseri med Skype Det är väl gratis att ringa med Skype eller? Jag det är gratis att ringa till andra datorer. Men du kan även ringa till vanliga tele nätet och då kostar det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Det är väl gratis att ringa med Skype eller? Man måste väl ha cash på et skype konto Skype Windows Live Messenger.. Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Nej har inte skype. Ip-telefon däremot. Msn har jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Har Skype och msn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 1. Har ingen 2. Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 10 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Man måste väl ha cash på et skype konto Skype Windows Live Messenger.. Ja. Nae, bara du ringer i mellan datorer så är det GRATIS. Men om du ska ringa till ett vanligt tele nät så koster det. Nej har inte skype. Ip-telefon däremot. Msn har jag IP-telefon? En handtelefon som går via IP?? ÄR dom bra?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Men om man ringer utomlands så kostar det väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Nej... Ja såklart... FAN VA DET SKA SKAPAS POLLAR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 10 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 (redigerad) Men om man ringer utomlands så kostar det väl? Via Data till data: Nej Via Data till Tele nät: Ja Asså, jag har haft en kompis som ringt upp massa japanare och engelsk män... Det ä gratis bara det är Data till Data... Edit: rabarben Är du Poll-rasist?? Jag såg allvarligt inta alla dom poll-arna... Lovar.. Redigerad 10 augusti, 2006 av ALER700 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Nej inte Skype, ventrilo. Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Via Data till data: Nej Okej, kanske skulle skaffa sig det då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Har två konton till skype, glömt bort båda. Använder aldrig. WLM har jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Fan, någon har delat ut på rabattkuponger på undersökningar. Jag använder TeamSpeak när jag ska spela, det är allt. Jag har Windows Live Messenger, wie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 IP-telefon? En handtelefon som går via IP?? ÄR dom bra?? Nja, en vanlig telefon som ringer via nätet. Om nätet är nere kan jag inte ringa. Mycket billigare än ett vanligt abonomang bla. eftersom man inte har någon abonomangsavgift som hos telia tex. Ringer gratis till alla andra som har comhem med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Nja, en vanlig telefon som ringer via nätet. Om nätet är nere kan jag inte ringa. Mycket billigare än ett vanligt abonomang bla. eftersom man inte har någon abonomangsavgift som hos telia tex. Ringer gratis till alla andra som har comhem med. Samma här fast Bredbandsbolaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Nej, jag har ingen WW kommunikations program Ja, såklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Japp, vi har faktiskt skype, så att vi ska kunna ringa gratis till min syster i Wales. Vi har dock aldrig använt det Japp, msn messenger 7.5 . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts