Cyper Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 E-type och framför allt Dr. Alban. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Ace of base, Queeen och Lili & Sussie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Gillade Michael Jackson, Backstreet Boys, o fler 80's artister. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zingo Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Nordman! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Michael Jackson och 2pac Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 (redigerad) Nirvana, Soundgarden, Kim Larsen, Gyllene Tider och Magnus Uggla i bilen, där mamma valde musik. Sjöng med i allt, även om jag inte hörde texterna... Det måste ha låtit som skräp. Sen när man började "välja själv" så var det Aqua (Ebeeto gillade också dem!), Dr. Bombay och Meja. Eller, alltså... hur "liten"? För Meja började jag lyssna på i nioårsåldern eller nåt, räknas det? Nordman! Hur kunde jag glömma dem... "Se solen är så röd nu... na na na..." Älskar den låten...! Redigerad 11 augusti, 2006 av Tija Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Red Hot Chili Peppers, Guns N Roses, Michael Jackson, Nirvana, Soundgarden, Metallica. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Kenneth & The Knutters för fajsen! Alltså när jag var liten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Black Ingvars!...FFS!!!!! Har faktiskt en skiva av dom Sen Nordman-Kent-Random crap. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Magnus Uggla och Markoolio, har kvar "35-åringen"-kassetten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Kenneth & The Knutters för fajsen! Alltså när jag var liten Amen to that! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Nordman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Markoolio, E-type, Spice Girls, Nordman, Bloodhound Gang m.fl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Red Hot Chili Peppers, Guns N Roses, Michael Jackson, Nirvana, Soundgarden, Metallica. Nu förstår jag varför du heter Kiedis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Kiss Vi hade nå slags "småstjärnorna" på lekis, då var jag och 3 kompisar Kiss sen slutade jag lyssna på dom efter nåra år, sen för typ 4 år sen eller så började jag lyssna på dom och nu älskar jag dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Cartoon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Nordman: Dr Bombay! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Måste ärligt säga att jag lyssnade en hel del på Ultima Thule när jag var liten, inte för att jag var ett dugg rasistisk eller hade några åsikter om det då. Jag tyckte om deras musik helt enkelt, kan inte komma på någon annan grupp som jag lyssnat på så mycket som dom när jag var liten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts