Tux Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Nu undrar jag vilken grupp eller artist som var eran stora idol när ni var små. När jag säger "små" då menar jag runt 4 - 9 år. Själv var jag väldigt inne i Backstreet Boys och Spice Girls . . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Déjà vu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 10 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Déjà vu? , finns det redan en sån här tråd?. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 KISS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Jag lyssnade mycket på kiss, och Creedens (heter dom det?). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Kiss, Doctor Bombay, Drängarna, E-Type m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 BAckstreet boy och Nordman! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Lyssnade inte direkt, bara det min brorsa lyssnade på så blev svensk musik. Drängarna går i skogen och dansar drängarna, drängarna ^_____^ Men när jag gillade något, var det AC/DC. Första låten som jag fall för var TNT Fin låt, håller än. Sen ser man vägen till hårdare musik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 , finns det redan en sån här tråd?. :'( Japp, en som inte alls är speciellt gammal . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 (redigerad) Markoolio. Fick en Pet Shop Boys-skiva av min bror när jag var runt 7 år också, men den lyssnade jag nog inte igenom mer än en gång. Edit: Ja just ja, Electric Banana Band glömde jag. Kommer ihåg att jag var på en av deras konserter för runt 9-10 år sedan, när dem spelade i hamnen. Redigerad 10 augusti, 2006 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Som lite småunge gillade jag Gyllene Tider och Electric Banana Band. Sen när jag började skolan blev det det mesta som spelades på radio. Efter det började jag gilla Linkin Park och liknande. Och nu gillar jag indie och elektroniskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Savage Garden. För hela slanten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Oasis, RHCP, Blink 182, Green day, Dark tranquillity, och sånt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Mora Träsk, Nordman, Scooter och Onkel Kånkel bland annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftCarl Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Robert broberg tomas ledin rage against the machine runt femåståldern...jag lovar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Markoolio. Backstreet Boys. Och sen var det en till grupp men kommer inte på vilken det var Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Puslakan Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Spice Girls FTW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 E-Type, Martin och Kiss m.m. Jag var på Kiss i skandinavium 1999. Coolt med 3D! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Markoolio, Nordman och the offsprings Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Höm... Markoolio tror ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts