Halo Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Sorry, my bad. Det jag ville få fram var bara att pga det som skett i London nu så har flygbranschen påverkats skitmkt, alltså att den är väldigt känslig. Och vad har din katt o göra med detta? Har en känsla av att hans katt heter Pilot kanske, men jag kan vara ute och cykla också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Har en känsla av att hans katt heter Pilot kanske, men jag kan vara ute och cykla också HENNES katt, men annars var det rätt. Min katt heter Pilot! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Nej. Vill flyga tills min kropp inte tål det längre. Bara ren idiotik att det måste användas flygplan i terroratentat, snart börjar dem väl spränga mopeder också. Vi otrogna måste skyddas oss dem rättrogna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Vi otrogna måste skyddas oss dem rättrogna Va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 HENNES katt, men annars var det rätt. Min katt heter Pilot! Kvinnor? PÅ INTERNET? HERREGUD! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Va? Det finns islamistiska terroristgrupper(vet ej om Al Q. är med i dem) som kallar alla andra som inte har samma trosuppfattning som dem otrogna. De är dem rättrogna och vill bestraffa oss som 'Allah' vill, och få oss till underkastelse. Nu pratar jag bara om extremisterna, inga andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 1. Sluta försöka skriva coolt, det blir helt grammatiskt fel. 2. Lär dig när det ska vara de, och när det ska vara dem. Alternativt skriv dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Kvinnor? PÅ INTERNET? HERREGUD! Det är bara till att hålla hårt i hatten och hoppas på att vi landar säkert, du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 1. Sluta försöka skriva coolt, det blir helt grammatiskt fel. 2. Lär dig när det ska vara de, och när det ska vara dem. Alternativt skriv dom. Ja mamma, jag ska lyssna på vad du skriver, ska inte skriva coolt. Vart gör jag det? Och att hacka på någons stavning är bland det lägsta man kan göra. Onödigt. Ska skicka alla mina foruminlägg till dig innan jag trycker på 'Add Reply'-knappen. Nöjd? Låt människor skriva som -dom- vill. Det är så allt utvecklas i språket. Skriver du duvor eller duffjor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 (redigerad) Ja mamma, jag ska lyssna på vad du skriver, ska inte skriva coolt. Vart gör jag det? Och att hacka på någons stavning är bland det lägsta man kan göra. Onödigt. Ska skicka alla mina foruminlägg till dig innan jag trycker på 'Add Reply'-knappen. Nöjd? Låt människor skriva som -dom- vill. Det är så allt utvecklas i språket. Skriver du duvor eller duffjor? Jag tyckte det kändes som att du bara försökte skriva så svårt som möjligt, och misslyckades med det. Om jag hade fel ber jag om ursäkt Edit: Välkommen tillbaka, typ? Redigerad 13 augusti, 2006 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Nä Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Jag tyckte det kändes som att du bara försökte skriva så svårt som möjligt, och misslyckades med det. Om jag hade fel ber jag om ursäkt Edit: Välkommen tillbaka, typ? Tackar. Skulle jag vilja försöka med något, misslyckas jag inte. Av de antaganden jag gjort har 100% lyckats! Har iofs bara åtagit mig att gå ut grundskolan hittills Vill jag visa något svårt, ska jag skriva från Gustav Vasas tid. God natt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Flyger aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TKKN Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Flyger nästan aldrig. Men terrorlarmet gör mig inte rädd för att flyga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 (redigerad) Vote: Nej. Bevakningen var så noggrann både i Polen och Danmark, så jag kände ingen oro alls. Edit 2: OCH i Stockholm också, förstås... Redigerad 14 augusti, 2006 av Officer Hernandez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Vote:Nej Jag tycker att man ska släppa en atombomb i israel/libanon så får man ett slut på detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Jag tycker att man ska släppa en atombomb i israel/libanon så får man ett slut på detta. Jag hoppas för din skull att du inte är seriös. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Jag hoppas för din skull att du inte är seriös. Det finns väl inga oskyldiga/civila människor kvar där nu. Se det som att dom kommer till en bättre värld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 För allas trevnad så kan ni väl ignorera fidos inlägg? Tack på förhand. fido: Vet inte huruvida det där kan klassas som hets mot folkgrupp eller inte, men om du inte lägger av så letar jag fram någon regel som låter mig banna dig långt härifrån, ok? ..jo, vote: Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts