Jump to content

Gör terrorlarmen dig rädd att flyga?

Jacker
 Share

Blir du rädd?  

84 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Sorry, my bad. Det jag ville få fram var bara att pga det som skett i London nu så har flygbranschen påverkats skitmkt, alltså att den är väldigt känslig. Och vad har din katt o göra med detta? :)

Har en känsla av att hans katt heter Pilot kanske, men jag kan vara ute och cykla också :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 58
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

1. Sluta försöka skriva coolt, det blir helt grammatiskt fel.

2. Lär dig när det ska vara de, och när det ska vara dem. Alternativt skriv dom.

Ja mamma, jag ska lyssna på vad du skriver, ska inte skriva coolt. Vart gör jag det?

Och att hacka på någons stavning är bland det lägsta man kan göra. Onödigt.

Ska skicka alla mina foruminlägg till dig innan jag trycker på 'Add Reply'-knappen. Nöjd?

Låt människor skriva som -dom- vill. Det är så allt utvecklas i språket. Skriver du duvor eller duffjor?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja mamma, jag ska lyssna på vad du skriver, ska inte skriva coolt. Vart gör jag det?

Och att hacka på någons stavning är bland det lägsta man kan göra. Onödigt.

Ska skicka alla mina foruminlägg till dig innan jag trycker på 'Add Reply'-knappen. Nöjd?

Låt människor skriva som -dom- vill. Det är så allt utvecklas i språket. Skriver du duvor eller duffjor?

Jag tyckte det kändes som att du bara försökte skriva så svårt som möjligt, och misslyckades med det. Om jag hade fel ber jag om ursäkt :)

Edit: Välkommen tillbaka, typ?

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tyckte det kändes som att du bara försökte skriva så svårt som möjligt, och misslyckades med det. Om jag hade fel ber jag om ursäkt :P

Edit: Välkommen tillbaka, typ?

Tackar.

Skulle jag vilja försöka med något, misslyckas jag inte. Av de antaganden jag gjort har 100% lyckats! Har iofs bara åtagit mig att gå ut grundskolan hittills :)

Vill jag visa något svårt, ska jag skriva från Gustav Vasas tid.

God natt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor