Mathias Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Flyger aldrig men skulle jag göra det och känna rädsla tror jag att det skulle va för en vanlig "krash" och inte terrorist dåd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Njah, är räddare att planet ska kracha.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Vote: Flyger adlrig Vi åker aldrig utomlands Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Jag blev lite skraj när jag hörde det med tanke på att jag flyger från London till New York om ungefär två månader. Läste också att man inte fick ha med något annat än biljett och mediciner som handbagage... Bah, ingen PSP för mig.. Vad ska man göra i tio timmar då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Jag blev lite skraj när jag hörde det med tanke på att jag flyger från London till New York om ungefär två månader. Läste också att man inte fick ha med något annat än biljett och mediciner som handbagage... Bah, ingen PSP för mig.. Vad ska man göra i tio timmar då? Det måste väl ha coolat ner sig efter två månader, tror du inte det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Flyger typ aldrig.. Men skulle vi göra de nu så skulle jag inte säga nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Nej, jag flyger nästan aldrig ändå. Så chansen att det är en kapare/bombare på just mitt plan är inte så stor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Blir inte rädd.. blir mer.. öh... ah ja vet inte, rädd blir jag inte iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 (redigerad) Blir inte rädd.. blir mer.. öh... ah ja vet inte, rädd blir jag inte iallafall ...Hysterisk och skriker som en skolflicka innan du slutligen svimmar av skräck? Redigerad 11 augusti, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 ...Hysterisk och skriker som en skolflicka innan du slutligen svimmar av skräck? Ungefär likadan reaktion som när man ser Kungen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Nej, flyger inte så ofta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Älskar att flyga. Älskar att åka allting, faktiskt, utom båt, så länge man har tillgång till musik. Det är mysigare att lyssna på musik på väg någonstans. Flyger inte särskilt ofta heller. Hade som Siana sa, gärna gjort det mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Vote: Flyger aldrig. Min pappa är så jävla anti att fara utomlands! Men han är ju finne med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Då jag utbildar mig till Pilot och känner en massa flygfolk så kan jag bara säga: Flygbranschen är extremt konjunkturkänslig och liknar inte nåt annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Då jag utbildar mig till Pilot och känner en massa flygfolk så kan jag bara säga: Flygbranschen är extremt konjunkturkänslig och liknar inte nåt annat. Varför skrev du pilot med versal i början? Då börjar vi ju snacka Natta (eller min katt), och... det behöver vi inte göra på ett sånt här forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXon Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 (redigerad) Varför skrev du pilot med versal i början? Då börjar vi ju snacka Natta (eller min katt), och... det behöver vi inte göra på ett sånt här forum. Kan man utbilda sig till en person? Och nej, jag är inte rädd för att flyga Redigerad 12 augusti, 2006 av eXon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Kan man utbilda sig till en person? Och nej, jag är inte rädd för att flyga Om Natta startar skola, så, ja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Vote: Flyger aldrig. Min pappa är så jävla anti att fara utomlands! Men han är ju finne med! Det där förstog jag inte, reser aldrig finnar utomlands menar du då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Det där förstog jag inte, reser aldrig finnar utomlands menar du då ? Ha ha! Nej! Bara till Finland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Varför skrev du pilot med versal i början? Då börjar vi ju snacka Natta (eller min katt), och... det behöver vi inte göra på ett sånt här forum. Sorry, my bad. Det jag ville få fram var bara att pga det som skett i London nu så har flygbranschen påverkats skitmkt, alltså att den är väldigt känslig. Och vad har din katt o göra med detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts