Jacker Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Med tanke på dagens händelser är det kanske intressant med en sånhär undersökning (nu med poll ). Vote: Nej Jag flyger inte så ofta, bara när jag ska utomlands på semster. Men, nej, jag blir inte rädd. Jag litar på flygsäkerheten, sen tänker jag aldrig bli rädd - för det är precis vad terroristernas mål är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Nej. Jag menar, det finns ju risker med allt. Jag gillar att flyga, det är häftigt och jag skulle gladeligen vilja flyga mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Shit! Jävlar va mycke på pollar det kom nu! Vote: NEJ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Nej Flyger så sällan ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 (redigerad) Vote: Nej. Flyger vääääldigt sällan ändå. Och jag har ganska svårt att tro att någón skulle attackera/kapa ett svenskt flygplan, men med alla terro-grupper som finns idag, vem vet... Om man flyger i typ USA så kanske det finns en större chans... Redigerad 10 augusti, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Ja, ska till london om två månader, om det inte lugnar ner sig får vi byta resemål.. skulle vara synd faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Tycker inte om att flyga och det är ännu mer obehagligt när en bunt galna terrorister håller på. Men jag tänker inte låta bli att resa bara för att jag är rädd. Vota: Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Nej, finns ingen anledning att vara rädd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Jag är räddare för att köra bil än att flyga. Flyga är fan störtskönt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 (redigerad) Nja jag kan inte säga att jag är rädd. Men jag blir mer och mer passiv för varje person jag ser i ett flygplan. Själva flygningen har jag aldrig varit riktigt rädd, fast det kanske inte är så konstigt eftersom det är det mysigaste av alla färdmedel efter båt. Flygplanen idag kan man lita på till 99% att dom fungerar. Men människorna som sitter i kan man absolut inte lita på längre, man vågar inte titta på människorna heller, tänk om man ser någon skummis, då är det inte kul. Redigerad 10 augusti, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Väldigt avkopplande att flyga. Väldigt skönt. Håller med StellHell. Nu fick jag lust å resa utomlands så jag får flyga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Mjae, kanske lite, särskilt eftersom jag sticker redan på söndag. Men vad tusan, bara att köra på White Rabbit på iPoden när planet störtdyker ner i havet så är allt kalas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Mjae, kanske lite, särskilt eftersom jag sticker redan på söndag. Men vad tusan, bara att köra på White Rabbit på iPoden när planet störtdyker ner i havet så är allt kalas. Vi är med dig hela vägen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Nej. Risken att planet skulle utsättas för terror-dåd är antagligen ungefär lika stor som att planet skulle störta, och det är jag inte direkt rädd för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Vote: Ja. Fast jag älskar ändå känslan att flyga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Nejdå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Nej inte här i sverige, änsålänge. Skulle inte vara rädd att åka från heathrow heller då kontrollerna är så hårda, mest omständigt i sånna fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Nej, jag är inte rädd men vi flyger aldrig. Mamma är flygrädd. Vote: Flyger aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Nej. Jag flyger mellan Luleå - Stockholm - Göteborg några gånger per år och tycker det är kul! Men dom kanske inte har tänkt spränga nått svenskt plan i luften än på ett tag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts