Gäst Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Någon som har en fin hallonbuske utanför sitt hus och känner för att plocka Bygg flygplan ifrån den och skicka med bussgods till mig? Du har PM nu. Pssst! Idag klarade jag ut Båtar. Det var jetterolit och jag fick en ny motor som er jettebal och går skitsnabt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Du har PM nu. Pssst! Idag klarade jag ut Båtar. Det var jetterolit och jag fick en ny motor som er jettebal och går skitsnabt. Har svarat nu Va? Har du klarat ut Båtar nu är jag avundsjuk på dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Har svarat nu Va? Har du klarat ut Båtar nu är jag avundsjuk på dig mm en dag kanske du också kan det för det e jetesvårt om man fastnar nonstans [Klarade det på 45min] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 mm en dag kanske du också kan det för det e jetesvårt om man fastnar nonstans [Klarade det på 45min] Jag fastnade faktiskt på ett ställe. När man ska upp i floden till det där huset. Då snackar man med den där killen som snackar om en bok och att den kanske finns längre upp. Sen då? Hittar inget där uppe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Jag fastnade faktiskt på ett ställe. När man ska upp i floden till det där huset. Då snackar man med den där killen som snackar om en bok och att den kanske finns längre upp. Sen då? Hittar inget där uppe. När du kommit över grundet precis vid huset, Håll till höger hela tiden. Sen efter kröken så sväng till vänster i första avfarten (Ja hur fan ska man säga?) och sen är det rakt fram hela tiden. Han bor i ett runt hus i en vik längre fram Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Hmm..Behöver hjälp här..Har hittat skivan men nu så är det så att när man installerat och så och vill börja spela så kommer det upp en ruta som säger att man måste ha minst 3 mb virtuellt minne? (Har cirka 2000) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 17 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Hmm..Behöver hjälp här..Har hittat skivan men nu så är det så att när man installerat och så och vill börja spela så kommer det upp en ruta som säger att man måste ha minst 3 mb virtuellt minne? (Har cirka 2000) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Hmm..Behöver hjälp här..Har hittat skivan men nu så är det så att när man installerat och så och vill börja spela så kommer det upp en ruta som säger att man måste ha minst 3 mb virtuellt minne? (Har cirka 2000) Du har XP. Problem solved Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Haha det där ger mig minnen... fick det i julklapp när jag var lite o jag lirade det hela tiden, mulle meck bygger bilar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Jag har bygg bilar, båtar och flygplan. Älskade dessa spel när jag var mindre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 20 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Jag tänkte installera Mulle Meck igen, men har lite svårt att välja vilket som är roligast. Jag har: Mulle Meck bygger bilar Mulle meck bygger båtar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Instalerade Bygg bilar igår Hann tyvär bara spela cirka 3 minuter.. men nu ska jag spela mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts