Dee Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Här kan ni prata om allt som har med gamle Mulle att göra... Jag tyckte om spelet när jag var mindre, jag ägde Mulle Meck bygger bilar och båtar och jag spelade varje dag efter att jag hade slutat skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Ahh..minnen Jag har dock bara spelat Bygger Bilar i mina dagar.. Men kul är det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Någon som funderar på att modda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Jag hade bara Bygg båtar med Mulle Meck hemglass versionen och jag älskade det spelet Nostalgi tråd is the shit, måste få tag på några Mulle Meck spel igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Vilka spel finns? Jag har spelat bygger bilar, båtar, flygplan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 (redigerad) Spelade bilar och båtar sjukt mycket när jag var yngre. Minnen Jag och Linke spelade dom lite för nåt år sen också. *edit* Dimpz: Bilar, båtar, flygplan, hus och rymden vad jag vet. Och sen hemglass-versioner på dom 2 första. Redigerad 10 augusti, 2006 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Vilka spel finns? Jag har spelat bygger bilar, båtar, flygplan... Bygger bilar, Båtar, Flygplan och hus tror ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Jag hade ingen dator som småpilt, så jag spelade aldrig de där spelen. Jag var ute och busade med gamla kärringar istället, vilket väger upp min tid framför skärmen bra nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Hmmm ... Båtar är bäst, det spelade jag mest. woha, rimm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Ojojoj. Spelade "båtar" och "bilar" jämnt förr med min kusin kommer jag ihåg. Det gick aldrig bra för oss, vi fick soppatorsk hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Har spelat alla spelen i serien. Bygga flygplan var det tråkigaste i varje fall, roligast var väl Bygga båtar eller Bygga bilar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Har bygg bilar och båtar (hemglassversion på den sistnämnda). Spelade bygg bilar för inte så länge sen Vill prova på flygplan och rymden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 10 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Hehe Jag kom ihåg en gång när jag laddade ner ett "fusk" från internet till Mulle Meck bygger bilar. Det gjorde att jag hade alla delar och specialsaker från början + och så fick jag ännumer delar med posten Fuskade redan på den tiden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Hehe Jag kom ihåg en gång när jag laddade ner ett "fusk" från internet till Mulle Meck bygger bilar. Det gjorde att jag hade alla delar och specialsaker från början + och så fick jag ännumer delar med posten Fuskade redan på den tiden... Precis samma sak gjorde jag också. Delarna kom från hans farbror i Amerikat. Så det så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Mulle Meck Tyckte om spelen när jag var liten Har bygg båtar med Mulle Meck nånstans, ska rota fram det och installera det sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 10 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Va gla jag blir! Jag trodde den här tråden skulle bli sönderspammad med en massa onödiga inlägg. Jag var ju inte seriös när jag postade det här , bara trött, men nu när jag läser inläggen i topicen ser jag en massa roliga kommentarer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Jag hade bara Bygg båtar med Mulle Meck hemglass versionen och jag älskade det spelet Jao, satt länge med det spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Bygg båtar med Mulle Meck var ju svårt Eller bugg, för jag och en kompis kunde aldrig klara en uppgift där. Kommer inte ihåg vad det var, tror nån skulle ringa eller nått. Men inget hände. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Första ggn jag spelade Mulle Meck- Bygg båtar, var jag 19 år! Gillade hans kommentarer, de kunde vara rätt dryga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Jag fick Bygg Bilar när jag var 6. Senast jag spelade var jag nog 13. Men det är kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts