Tija Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Vem skulle inte tycka det? När det gäller en sextonåring? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Nej, har bredband. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 De kan komma nån gång att man "stammar till" å inte hittar rätt typ... Vote:Ja, lite OT: Tija, jag tror din sign är för stor.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 OT: Tija, jag tror din sign är för stor.. Stämmer. http://img101.imageshack.us/img101/3403/jaqm3.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Möjligtvis när jag redovisar engelska för min stygga engelskalärare, då kan det hända att orden hakar upp sig p.g.a. nervositet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts