Ceone Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Nix Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Nej, bara någon enstaka gång ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Nej... min bror gör dock. Tycker jävlig synd om honom. Fast när han är med mig eller sina kompisar stammar han inte. Det är bara när han ska t.ex. beställa någonting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Man skulle kunna säga att jag stammar lite, ja. Fast inte på det sättet, utan det är mer så att jag kommer bort mig när jag pratar och vänder på ord, eller säger det på helt fel sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 (redigerad) Nej... min bror gör dock. Tycker jävlig synd om honom. Fast när han är med mig eller sina kompisar stammar han inte. Det är bara när han ska t.ex. beställa någonting. Nervositet Stammande? Tror jag har det själv, om det är nått viktigt kan jag stamma lite för jag blir nervös. Notera det är endast om jag pratar i Telefon. Pratar jag med nån IRL så stammar jag inte. EDIT: decisions, decisions i don't know what to take Redigerad 10 augusti, 2006 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Nix, laggar inte. Men kan ibland tappa ord. Vote: Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Precis som Stellan sa, stopplagg Men man kan ju träna bort stammning, i alla fall viss form av stammning. Har man ärft det är det nog lite svårare. Jag har nog någon form av nervositet stammning, tex då jag ska ringa så blir det "Hej, det är A-a-alexander". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXon Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 (redigerad) Jag röstade nej...Fast vet inte riktigt...Pratar ju aldrig ändå Redigerad 10 augusti, 2006 av eXon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Nope Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Vote : nej Men har en talang att börja prata när jag tänker ut vad jag ska säga. Blir vääldigt konstigt då, men alltid roligt ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Vote: Nepp, jag stammar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Är jag riktigt förbannad kan jag ha svårt för att komma på rätt ord Men är Nej, eftersom att jag ändå inte är så förbannad så ofta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Vad betyder stammar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Vad betyder stammar? D-d-d-d-du, pppp-pp-p-rat, pppppratar så-ssss-ssss..s-sså-såhär. Typ... Man hakar upp sig på bokstäver när man säger något. Vanligt förekommande om man blir avbruten ofta, eller om man är nervös. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Nej, gjordet dock det förut (lite bara)när jag va nervös och så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Jag tog Nej för att jag brukar aldrig stamma såhär riktigt allvarligt, det är mest nervositet stammande ibland. Som t.ex om jag ska prata i telefon "- Hej! mitt namn är d..da.daniel från hedesunda." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 (redigerad) Jag tog Nej för att jag brukar aldrig stamma såhär riktigt allvarligt, det är mest nervositet stammande ibland. Som t.ex om jag ska prata i telefon "- Hej! mitt namn är d..da.daniel från hedesunda." Ja, säger man en sån där lång grej när man ska svara så får man ju faktiskt skylla sig själv. Redigerad 11 augusti, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Ja, säger man en sån där lång grej när man ska svara så får man ju faktiskt skydda sig själv. Jag menar när man ska ringa till nått viktigt plejs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts