Jump to content

Stammar du?

RavenE
 Share

87 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 64
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Vem mer än jag svarade Ja, stammar lite?

Och jag stammar inte jämt, det är lite då och då och då är det inte "j-j-j-jag", utan det är mer att jag inte får fram ordet riktigt. " Idag så hittade jag en ......jätterolig cykel"

Konstigt nog bara när jag är hemma eller med kompisar, aldrig på skolan eller andra ställen.

Edit: Däremot så "laggar" jag till på mitt namn då jag ringer till folk. "Hej det är A-a-alexander" vilket är SKITJOBBIGT.

Redigerad av RavenE
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vem mer än jag svarade Ja, stammar lite?

Och jag stammar inte jämt, det är lite då och då och då är det inte "j-j-j-jag", utan det är mer att jag inte får fram ordet riktigt. " Idag så hittade jag en ......jätterolig cykel"

Konstigt nog bara när jag är hemma eller med kompisar, aldrig på skolan eller andra ställen.

Aha, aj då, om du klassade stamma så. Då skulle jag vota om till Ja, stammar lite.

Är jag riktigt förbannad kan jag ha svårt för att komma på rätt ord :shifty:

Men är Nej, eftersom att jag ändå inte är så förbannad så ofta.

Redigerad av Wu Zi Mu
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej jag stammar inte, men hjärnan kan få fryslagg ibland, oftast på fyllan. :shifty:

Har därimot två polare till mig som stammar, dom är syskon förövrigt. Så det är ärfligt.

Dom har inte heller sån sär uprepningsstammning "j-j-j-j-j-j-ag" utan som du raven, mer av stopstammning "Då så kom jag fram till s..... s...... skolan"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vote: Ja, lite.

Till och från.

Som Stellan sa, inget upprepningslagg utan stopplagg.

Men det väger jag upp med att skriva jävligt snabbt på datorn :shifty:

*edit*

Jävligt läskigt förresten. Tänkte på att göra en sådan här tråd för en timme sen när jag gick till min farbror.

Redigerad av R2D2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vote: Ja, lite.

Till och från.

Som Stellan sa, inget upprepningslagg utan stopplagg.

Men det väger jag upp med att skriva jävligt snabbt på datorn ;)

*edit*

Jävligt läskigt förresten. Tänkte på att göra en sådan här tråd för en timme sen när jag gick till min farbror.

Jag blev lite förvånad när jag märkte det, faktiskt, samma som jag blev förvånad när jag hörde saffecool i micken.

Men du var mer en sån där mma- mitt- i- talarens- mening- person. :shifty:

Nej, jag stammar inte.

Vad menar ni med lagg, förresten? Det dröjer lite innan orden från hjärnan når munnen? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor