RavenE Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Som namnet lyder, stammar du? Vote: Ja, stammar lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 (redigerad) N-n-nej. Edit: Vote: Nej Redigerad 10 augusti, 2006 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 (redigerad) Nope, eller ibland kan det ju lagga.. men inte så mycket som lite! Redigerad 10 augusti, 2006 av DimpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Nope. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Nej. Bara ibland om jag inte kan hitta något avancerat ord när jag pratar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Nope, min hjärna synkar helt felfritt med munnen. Men som sagt så kan man ju lagga, men det är inte mer än mänskligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Nej, men ibland när det är bråttom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Nope, jag stammar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Nope, min hjärna synkar helt felfritt med munnen. Men som sagt så kan man ju lagga, men det är inte mer än mänskligt. "lagga"... "Nej". Att stamma tillhör inte vanligheterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 (redigerad) Vem mer än jag svarade Ja, stammar lite? Och jag stammar inte jämt, det är lite då och då och då är det inte "j-j-j-jag", utan det är mer att jag inte får fram ordet riktigt. " Idag så hittade jag en ......jätterolig cykel" Konstigt nog bara när jag är hemma eller med kompisar, aldrig på skolan eller andra ställen. Edit: Däremot så "laggar" jag till på mitt namn då jag ringer till folk. "Hej det är A-a-alexander" vilket är SKITJOBBIGT. Redigerad 10 augusti, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 (redigerad) Vem mer än jag svarade Ja, stammar lite? Och jag stammar inte jämt, det är lite då och då och då är det inte "j-j-j-jag", utan det är mer att jag inte får fram ordet riktigt. " Idag så hittade jag en ......jätterolig cykel" Konstigt nog bara när jag är hemma eller med kompisar, aldrig på skolan eller andra ställen. Aha, aj då, om du klassade stamma så. Då skulle jag vota om till Ja, stammar lite. Är jag riktigt förbannad kan jag ha svårt för att komma på rätt ord Men är Nej, eftersom att jag ändå inte är så förbannad så ofta. Redigerad 10 augusti, 2006 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Nej jag stammar inte, men hjärnan kan få fryslagg ibland, oftast på fyllan. Har därimot två polare till mig som stammar, dom är syskon förövrigt. Så det är ärfligt. Dom har inte heller sån sär uprepningsstammning "j-j-j-j-j-j-ag" utan som du raven, mer av stopstammning "Då så kom jag fram till s..... s...... skolan" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Vote: Nej. MEn jag pratar nog lite otydligt när jag inte tänker mig för. Sluddrar lite. Hmm, ska nog prata lite i micken och lyssna, hatar min röst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Jupp, stammar ganska mycket. För mycket. Ganska jobbigt. Önska att det kunde försvinna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Ibland. Tog stammar lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 (redigerad) Vote: Ja, lite. Till och från. Som Stellan sa, inget upprepningslagg utan stopplagg. Men det väger jag upp med att skriva jävligt snabbt på datorn *edit* Jävligt läskigt förresten. Tänkte på att göra en sådan här tråd för en timme sen när jag gick till min farbror. Redigerad 10 augusti, 2006 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Som Stellan sa, inget upprepningslagg utan stopplagg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Nej, jag stammar inte. Men därimot händer det att de "laggar". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Vote: Ja, lite. Till och från. Som Stellan sa, inget upprepningslagg utan stopplagg. Men det väger jag upp med att skriva jävligt snabbt på datorn *edit* Jävligt läskigt förresten. Tänkte på att göra en sådan här tråd för en timme sen när jag gick till min farbror. Jag blev lite förvånad när jag märkte det, faktiskt, samma som jag blev förvånad när jag hörde saffecool i micken. Men du var mer en sån där mma- mitt- i- talarens- mening- person. Nej, jag stammar inte. Vad menar ni med lagg, förresten? Det dröjer lite innan orden från hjärnan når munnen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Jag vettefan jag stammar inte, men jag kan ha svårt att få fram vissa ord ibland, räknas det som stamma? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts