Boomer Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Ettan är så på vissa ställen ja. Men det är en del av spelets tjusning... 2:an är helt olika hela tiden (WOW verkligen?) men enligt mig är 1:an bäst. --- Har jag skrivit i denna tråden? Okej... då ska vi se. Final fantasy serien har jag aldrig gillat... och inte Metal gear solid heller för den delen. Håller med till 100% att Halo 1 är bäst. Synd att det inte finns live dock =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Half Life 2 var rätt snyggt och underhållande...under en kort tid. Annars är spelet rätt boring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 (redigerad) Orkar inte lista så mycket, men. Jag måste säga att jag aldrig gillade GTA 3. Det var (är) alldeles för grått och trist. Att jag tycker det var grått kan dock bero på att jag spelade Vice City innan GTA 3... Av någon orsak trivdes jag bättre i GTA3 världen än i GTA VC, GTA 3 storyn var också underbar Och Mafi/an/orna, staden är också bekvämare och inte lika platt och lång som GTA VC, mera bergit och vägar som är åvanför vägar Sen fanns det en bra mod till GTA III som hette GTA 3 Real eller nåt som byter ut vägarna och lägger in frihetsgudinnan, ändrar effekterna? Aja den är iaf bra ^^ Redigerad 11 augusti, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Mafia. Värdelöst spel. Orkar inte förklara varför igen, har säkert gjort det en tre-fyra gångfer på det här forumet redan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Spelen alla älskade men inte jag: KotOR-spelen, WoW, Half-Life, NF: SUG 2, FlatOut, Tibia, RuneSkape Spelen jag älskade men andra inte: XIII, SimCity-serien, TrackMania m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts