Kalan Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Battlefield 1942, visst det duger att spela på LAN, men har aldrig fastnat. World of Warcraft, usch nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Hmmm Fifa (och då menar jag alla) NHL har jag inget emot, tycker det är skojsigt. Ja jag vet att detta inte är nått spel, bryr jag mig nej. Hang on hang on, here it comes ......................... XBOX 360 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Vänta nu här, har inte du missuppfattat frågan lite? Jag trodde du älskade MapleStory, som din signatur indikerar. Och att avsluta uppräkningen med en Wub- smilie tyder på att något inte står rätt till. Tror han missuppfattade Topic namnet med "Spelen som alla älskar, även du" eller nått sånt Oops, my bad.. Ajja, jag glömde läsa det som stod under topicnamnet.. Men då blir det väl typ Half Life 1 och 2, Cs. Säkert massa fler men orka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 WoW måste vara det vackraste spelet inom min värld, slutat dock, men fortfarande bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Dessa har jag spelat men aldrig uppskattat lika mycket som de flesta andra har:HaloSplinter CellPrince of PersiaNeverwinter NightsDiabo I & IIUnreal Tournamnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Alla rollspel som finns.. Eller typ WoW och sånt menar jag, finns hur många som helst. Så jävla tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Kolla igenom tråden så kan ni se att väldigt många har sagt Halo och WoW. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Hmmm....WoW skulle jag tro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 (redigerad) Doom 3 MGS - Alla Quake 4 Halo - Alla C&C Generals Battle Field - Alla The Sims 2 MMORPG - Alla CS - Alla Redigerad 11 augusti, 2006 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Oblivion, HL-serien, Warcraft 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 WoW CS Båda dom är helt värdelösa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Kolla igenom tråden så kan ni se att väldigt många har sagt Halo och WoW. Kan ju va för det är så många som spelat det. Därför det reflekteras i många som ogillar det. Ta WoW som exempel. Dom har över 6 miljoner spelare på 1 års tid. Klart det måste bli mer som ogillar det än t.ex Silkroad som kanske har 20.000 som spelar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 WoW måste vara det vackraste spelet inom min värld, slutat dock, men fortfarande bäst Think u got the question* wrong? Ursäkta min engelska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Think u got the question* wrong? Ursäkta min engelska Och snälla lägg ner n00b-snacket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 (redigerad) Silkroad - World Of Warcraft Silkroad - World Of Warcraft Silkroad - World Of Warcraft Silkroad - World Of Warcraft Silkroad - World Of Warcraft Silkroad - World Of Warcraft Silkroad - World Of Warcraft Usch för dessa spel..Silkroad är som nån sagt roligt dom första 20 levlarna sen inser man hur dumt det är,WoW för att...Nej det är inte roligt. Redigerad 11 augusti, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Halo 1 & 2 - Grått, grått och åter grått. Hur tråkiga miljöer som helst. Att samma korridor upprepas efter samma rum om och om igen gör inte det hela mycket roligare. Diablo 1 & 2 - Vet inte varför, brukar gilla RPG annars men dessa var bara tråkiga Uppdaterar alleftersom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Nästan alla konsollspel förutom mario ;DSA;D`=ADSKSO eh, runescape, tibia... max payne. finns skitmånga. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Halo 1 & 2 - Grått, grått och åter grått. Hur tråkiga miljöer som helst. Att samma korridor upprepas efter samma rum om och om igen gör inte det hela mycket roligare. Ettan är så på vissa ställen ja. Men det är en del av spelets tjusning... 2:an är helt olika hela tiden (WOW verkligen?) men enligt mig är 1:an bäst. --- Har jag skrivit i denna tråden? Okej... då ska vi se. Final fantasy serien har jag aldrig gillat... och inte Metal gear solid heller för den delen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Orkar inte lista så mycket, men. Jag måste säga att jag aldrig gillade GTA 3. Det var (är) alldeles för grått och trist. Att jag tycker det var grått kan dock bero på att jag spelade Vice City innan GTA 3... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts