Jump to content

Spelen alla älskade...

Cortez
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 64
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Vänta nu här, har inte du missuppfattat frågan lite? Jag trodde du älskade MapleStory, som din signatur indikerar. Och att avsluta uppräkningen med en Wub- smilie tyder på att något inte står rätt till.

Tror han missuppfattade Topic namnet med "Spelen som alla älskar, även du" eller nått sånt

Oops, my bad..:lol: Ajja, jag glömde läsa det som stod under topicnamnet.. Men då blir det väl typ Half Life 1 och 2, Cs. Säkert massa fler men orka.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kolla igenom tråden så kan ni se att väldigt många har sagt Halo och WoW. :lol:

Kan ju va för det är så många som spelat det. Därför det reflekteras i många som ogillar det.

Ta WoW som exempel. Dom har över 6 miljoner spelare på 1 års tid. Klart det måste bli mer som ogillar det än t.ex Silkroad som kanske har 20.000 som spelar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Silkroad - World Of Warcraft

Usch för dessa spel..Silkroad är som nån sagt roligt dom första 20 levlarna sen inser man hur dumt det är,WoW för att...Nej det är inte roligt.

Redigerad av chucky.swe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Halo 1 & 2 - Grått, grått och åter grått. Hur tråkiga miljöer som helst. Att samma korridor upprepas efter samma rum om och om igen gör inte det hela mycket roligare.

Ettan är så på vissa ställen ja. Men det är en del av spelets tjusning... 2:an är helt olika hela tiden (WOW verkligen?) men enligt mig är 1:an bäst. B)

---

Har jag skrivit i denna tråden?

Okej... då ska vi se.

Final fantasy serien har jag aldrig gillat... och inte Metal gear solid heller för den delen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor