Jacker Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Half-Life 2 - Det är långt ifrån dåligt, men endå extremt överskattat. Ettan är bättre. Battlefield 2 - Totalfiasko; Buggigt och allmänt ofärdigt spel. Lägg dessutom till fjortisarna på public samt skrattretande dåligt undehåll i form av patchar och support från utgivaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 (redigerad) Halo/2. Guild Wars. Quake 4. Oblivion. Splinter Cell Finns säkert mer. Redigerad 11 augusti, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 WoW, Red Alert, Diablo, Halo och massa mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Har aldrig fattat tycke för Final Fantasy eller The Legend of Zelda, det är väl de enda jag kan komma på nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Warcraftserien, World of Warcraft, Half-Life, Halo och MGS spelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Halo HF 2 Buttlefuld 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Postal och alla andra sinnessjuka slafsarspel för 7åringar. Om jag inte är helt ute o cyklar är Postal för 18 åringar och uppåt.. Alltså borde det stå slafsarspel för 18åringar Även om nu en hel del 7åringar spelar det.. Vilket är..fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 (redigerad) Battlefield 2, WoW och Half-Life 2 gillade jag inte alls. Inte heller Metal Gear Solid 2, däremot älskade jag ettan. Redigerad 10 augusti, 2006 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Om jag inte är helt ute o cyklar är Postal för 18 åringar och uppåt.. Alltså borde det stå slafsarspel för 18åringar Även om nu en hel del 7åringar spelar det.. Vilket är..fel Gjort för 18-åringar med humor/hjärna som 7-åringar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 World of Warcraft. Testade det när det var 10-dagars-trial och fastnade inte bara för det. Och som stort Warcraft-fan så finner jag det underligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Halo & Halo 2 - visst, de är kul, men inte så kul.Silkroad - hur fan orkar de? Kul de första 20 levlarna, sen inser man hur hjärndött det är.Doom III och Quake 4 - Spel som dessa är jag för feg för, de intresserar mig inte. Wörd på dem.World of Warcraft - Aldrig att jag betalar för att spela ett spel som jag köpt.Postal - Aldrig intresserat mig.MGS - Likaså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 (redigerad) Missuppfattade frågan... Då skulle jag nog säga: Halo CS Zelda: Wind waker Redigerad 10 augusti, 2006 av The_go Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 World of Warcraft och Half-Life (1). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 GTA:SA WOW (och alla andra nördiga mmorpg) Sims Final Fantasy Zelda-spelen mm. Ogillar alla fantasy-spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Alla FIFA, NHL osv, sport spel. WoW Starcraft Warcraft Runescape Final Fantasy CS MGS Postal Trespasser? Kommer säkert på mer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Av någon anledning har jag gillat alla spel jag har spelat men inte haft tid eller lust att spela dem och sen tröttnat. Men möjligtvis Tibia. WoW har jag inget emot, har ändå aldrig spelat. The sims 2 är kul bara man har alla expansioner och moddar det lite. Nu kom jag på ett, Call Of Duty 2. Att peppra upp ett magasin på 2, 3 gubbar är lite överdrivet. Ett skått=Dom reser sej . Två skått=dom reser sej . Tre skått=dom reser sej . 4 skått=dom reser sej. ett slag=Dör men kanske reser sig . två slag = dom är döda. Och om inte ett thompson skott är kraftigare än att slå med själva vapnet är, vad är då kraftigare? Och sen det där när man blir tillreckligt skjuten (100 skott) så går man bara och gömmer sig så kan man fortsätta. Tycker ändå om Call Of Duty 2 så jag har inte tagit bort det från datorn. Nu har jag sagt mitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Gjort för 18-åringar med humor/hjärna som 7-åringar. Och för dom som vill släppa ut sin ilska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 (redigerad) Edit: lol helt fel Redigerad 11 augusti, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Av någon anledning har jag gillat alla spel jag har spelat men inte haft tid eller lust att spela dem och sen tröttnat. Men möjligtvis Tibia. WoW har jag inget emot, har ändå aldrig spelat. The sims 2 är kul bara man har alla expansioner och moddar det lite. Nu kom jag på ett, Call Of Duty 2. Att peppra upp ett magasin på 2, 3 gubbar är lite överdrivet. Ett skått=Dom reser sej . Två skått=dom reser sej . Tre skått=dom reser sej . 4 skått=dom reser sej. ett slag=Dör men kanske reser sig . två slag = dom är döda. Och om inte ett thompson skott är kraftigare än att slå med själva vapnet är, vad är då kraftigare? Och sen det där när man blir tillreckligt skjuten (100 skott) så går man bara och gömmer sig så kan man fortsätta. Tycker ändå om Call Of Duty 2 så jag har inte tagit bort det från datorn. Nu har jag sagt mitt. Psst.. Skott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 San Andreas, Doom 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts