cennys Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Kan man ta in prostituerade i bilen? försökte tuta typ, men gick inte, dom säger u Looking for some fun eller vad dom nu sgr men sedan händer inget.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Kör nära en prostituerad, stanna bilen, om du har tur så kommer de fram och frågar om du vill ha kul, då ska du svara ja genom att trycka på knappen som ger ett positivt svar, och låta bilen stå helt stilla tills hon hoppat in. Kör sen till ett avlägset ställe, såsom t.e.x. bryggan i Los Santos vid Santa Maria Beach där man kör filmstjärnan i havet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cennys Skrivet 10 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Kör nära en prostituerad, stanna bilen, om du har tur så kommer de fram och frågar om du vill ha kul, då ska du svara ja genom att trycka på knappen som ger ett positivt svar, och låta bilen stå helt stilla tills hon hoppat in. Kör sen till ett avlägset ställe, såsom t.e.x. bryggan i Los Santos vid Santa Maria Beach där man kör filmstjärnan i havet. vad heter den kontrollen? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 (redigerad) vad heter den kontrollen? =) Hm... jag minns faktiskt inte... sen beror det på vilken plattform du spelar på. På PS2 är det vänster och höger knapparna längst till vänster på kontrollen. På PC minns jag inte vilka det är, och på Xbox har jag aldrig spelat det. Men när en knarklangare erbjuder dig knark så kommer det upp automatiskt "Press ... to answer positive" eller en annan knapp för att svara negativt. Redigerad 10 augusti, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cennys Skrivet 10 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Hm... jag minns faktiskt inte... sen beror det på vilken plattform du spelar på. På PS2 är det vänster och höger knapparna längst till vänster på kontrollen. På PC minns jag inte vilka det är, och på Xbox har jag aldrig spelat det. Men när en knarklangare erbjuder dig knark så kommer det upp automatiskt "Press ... to answer positive" eller en annan knapp för att svara negativt. okej, jag spelar iaf på pc, men kan inte hitta nån knapp... :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bmw Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 okej, jag spelar iaf på pc, men kan inte hitta nån knapp... :/ Det är n och y y= ja n=nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Dufus Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 På X-box använder du 8-bits knapparna/spaken....... till höger för posetivt svar. vänster för negativt. samma sak när du kallar in medlemmar till ditt gäng Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts