R2D2 Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Seriös admin. Ja, han är trött på sådana som du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sobe Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Ja, han är trött på sådana som du. Eh, och jag har gjort exakt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Hade kräftskiva igår igen. Vi köpte ett kilo "valiga" och ett kilo "medel". Det finns även "stor". Jag vill nästan inte veta hur stora dom är då. Ojoj vad fina =D Butiksköpta eller? Vad heter dom isåfall? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Ojoj vad fina =D Butiksköpta eller? Vad heter dom isåfall? Du kan inte få tag i sånna kräftor som butiksköpta. Kanske dom som är till höger då. Dom här var precis nykokta när vi köpte dom. Färskvara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Eh, och jag har gjort exakt? Klagat när adminsen gör sitt jobb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sobe Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Klagat när adminsen gör sitt jobb. Det är skillnad på att göra sitt jobb och att göra sitt jobb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Det är skillnad på att göra sitt jobb och att göra sitt jobb. Det är skillnad på att klaga och att klaga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Och min "Ostbåge-tråd" vart låst.. Men fattar du inte varför din onödiga ostbåge tråd var låst? OT: Älskar kräftor. Insjö är lätt godast. Å så är det så jävla kul att fiska kräftor med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 (redigerad) Du kan inte få tag i sånna kräftor som butiksköpta. Kanske dom som är till höger då. Dom här var precis nykokta när vi köpte dom. Färskvara. Aja, får hoppas att vi fångar några fina med pappa, ser förjävla gott ut. Insjö (L) Redigerad 27 augusti, 2006 av aKi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 (redigerad) Har alltid älskat kräftor, insjökräftor. Har de senaste två åren fiskat egna i mälaren, senast förra veckan *edit ska ut igen imorrn, torsdag Redigerad 30 augusti, 2006 av BigBear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Havskräftor låter godast iaf. Vet inte vad jag brukar käka.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Jag har aldrig ätit "riktiga" Kräftor på t.ex. Kräfskiva. Men jag gillar Kräftstjärtar i sånhär stark sås, rostbiff och potatissallad med grönlök, det är hur gott som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts