kuzzo Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Varje gång jag försöker starta mitt SA så händer det ingenting...Om jag högerklickar så finns det nåt där det står Launch Analysis...det går ej att öppna Analysis saken och jag undrar om någon vet vad felet är? Hela det här problemet startade när jag började modda spelet så kan det bero på det? !!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Ja. Installera om det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kuzzo Skrivet 10 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Ja. Installera om det Jag har installerat om det cirka 2-3 gånger men det är bara samma sak varenda gång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Installera bort manuellt och installera om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kuzzo Skrivet 10 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Installera bort manuellt och installera om hur installerar man bort manuellt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Flyttar alltihop till papperkorgen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Jag skulle avinstallerat via lägg till/ta bort program, och sen ta bort det som finns kvar av san andreas på hårddisken manuellt alternativt installera någon annanstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts