Jojje Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Har THAW på XBox, brukar köra det med min polare. Det är gött att köra freerunning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 13 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Det ska bli så najs att spela multipläjer på Tony Håk Wäjstländ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 15 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Laggar THW på PC även om man har en bra dator? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Upp med nåra Screens på spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 http://media.teamxbox.com/games/ss/1188/1121986268.jpg http://www.armchairempire.com/images/Reviews/xbox-360/tony-hawks-american-wasteland/tony-hawks-american-wasteland-1.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Wiie nice graffe är srceen:sen på Pc ? varför har bmx:en 2 "grindmätare"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 (redigerad) Den blå är typ en radar, den finns i singleplayer. Vet inte vilken plattform bilderna är från, hittade på Google. Redigerad 15 augusti, 2006 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Den blå är typ en radar, den finns i singleplayer. Vet inte vilken plattform bilderna är från, hittade på Google. Okej, nice pics i allfall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Hmmm nu vart jag sugen på att varva THAW igen.... Denna gång på Hard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Hmmm nu vart jag sugen på att varva THAW igen.... Denna gång på Hard Mjo, Tony Hawk spelen är för lätta på easy körde igenom Underground 1 på en dag, tror jag körde på "normal"(?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Mjo, Tony Hawk spelen är för lätta på easy körde igenom Underground 1 på en dag, tror jag körde på "normal"(?) På en dag? Så du menar att du satt å spela i 12 timmar i sträck? Jobbigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Mjo, Tony Hawk spelen är för lätta på easy körde igenom Underground 1 på en dag, tror jag körde på "normal"(?) 1 dag? Jag tog THAW på c.a 4-5 timmar på easy och 6 timmar på normal, får väl räkna med en 7 timmar på Hard då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 På en dag? Så du menar att du satt å spela i 12 timmar i sträck? Jobbigt 1 dag? Jag tog THAW på c.a 4-5 timmar på easy och 6 timmar på normal, får väl räkna med en 7 timmar på Hard då Gud va folk kan märka ord mindre än en dag då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 20 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Får se om jag klarar det snabbare när jag har fått ordning på datorn så jag kan köra det. Men måste man verkligen använda Gamespy för att kunna spela på internet? Kommer det inte bli problem när man har både Gamespy och Steam igång (man är inloggad)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts