Dee Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 http://images.game-and-fun.de/10020009771_gr.jpg Här kan vi snacka om allt som har med T.H.A.W. att göra... t.ex. vad man tycker om spelet eller om man har en fråga Man får gärna lägga upp en bild på sin skatare. Sj har jag just köpt spelet, men utan att få igång det, för min DVD-läsare är ur funktion Jag ser verkligen fram emot att få spela spelet, särskillt multiplayer... Men kan man lägga in sitt eget ansikte på PC-versionen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Jag tyckte det var lika tråkigt som alla andra tony hawk spel efter thps2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Har köpt (woot!) de 3 senaste Tony Hawk spelen, men la av med det när jag hörde att det skulle komma ännu ett till, American Wasteland. Dom bara spottar ut med fler och fler, när ska det ta slut? Det är så lite förändringar så man skulle kunna korta av spelserien på hälften och kalla ena halvan för expansion och andra för patch.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Har köpt (woot!) de 3 senaste Tony Hawk spelen, men la av med det när jag hörde att det skulle komma ännu ett till, American Wasteland. Dom bara spottar ut med fler och fler, när ska det ta slut? Det är så lite förändringar så man skulle kunna korta av spelserien på hälften och kalla ena halvan för expansion och andra för patch.. Det ska komma ett till Tony Hawk spel. Och detta verkar faktiskt kunna bli något bra istället för Jackass skitet de har lagt in. Ganska snyggt är det också. http://www.gamespot.com/ps3/sports/tonyhaw...ect8/media.html Lite trailers. Detta kan bli bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Jag tyckte det var lika tråkigt som alla andra tony hawk spel efter thps2. Håller med. Det var nått specielt med första och andra Thps NU har det blivit alldeles för överdrivet och nästan fjantigt på nått sätt, men man får hoppas på att Project 8 kommer bli bra Schysst att man kan göra egna combos, dom som sett trailernas fattar vad jag menar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Egna combo tricks? Wiee! Då kan jag lägga in mitt egna specialtrick Fakie Ollie 180 + Manual + Kickflip :nawwwwwww: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Projekt 8 är ju inte till PC, då får man väl sitta med sitt urtråkiga THUG2 ett tag till då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 THUG2 är det bästa efter THPS hittils Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 10 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Schysst att man kan göra egna combos, dom som sett trailernas fattar vad jag menar Det kan man ju göra i Wasteland också Jag tycker att allt som behövs finns i Wasteland, men jag håller just nu på att spela THPS2 och det håller än... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Det kan man ju göra i Wasteland också Jag tycker att allt som behövs finns i Wasteland, men jag håller just nu på att spela THPS2 och det håller än... Ja men med det jag menar är ju just det där med styrspakarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Kanske fixar wasteland om jag fixar en handkontroll, ganska svårt att lira med tangentbordet tror jag? eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Tycker THAW är så orealistiskt, att flyga 5 meter upp i luften och göra 94 tricks. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Skaffade spelet igår Fast de laggar rätt så rejält på även lägsta grafiken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 10 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Skaffade spelet igår Fast de laggar rätt så rejält på även lägsta grafiken På PC-versionen? Men vad tycker ni i övrigt då är det bra annars? Kan man lägga in sitt eget ansikte på sin skatare i PC-versionen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Hur fan kan åldersgränsen vara 16+ det är ju inte fan nån åldersgräns på skateboard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Hur fan kan åldersgränsen vara 16+ det är ju inte fan nån åldersgräns på skateboard Svordommar vs. kristna jänkare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 10 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Kan någon berätta om man MÅSTE använda sig GameSpy för att multiplayer ska fungera på THAW? För Jag kommer att ha Counter Strike Condition Zero installerat samtidigt, och som alla vet så måste man ha steam installerat för att det ska kunna gå att köra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Tycker THAW är så orealistiskt, att flyga 5 meter upp i luften och göra 94 tricks. OMFG IT'S BLOOD IN IT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 (redigerad) THAW.. Spelade förut men la av precis innan jag klarade det. Inte så jättekul,jag återgick till Maplestory igen. Det är roligare. Redigerad 10 augusti, 2006 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Jag tyckte det var lika tråkigt som alla andra tony hawk spel efter thps2. Yeah go Kalle Thps 2 is teh sh*t Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts