Nik. Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 (redigerad) Nu kom jag på vad de barnsligaste jag hade i mitt rum.......Det är en affich från kalle&co ...Typ Egglympiska spelen i ankerborg! EDIT: WTF O.O ....jag får nya sidor hela tiden! .___.' Redigerad 20 december, 2006 av xXxGemagexXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 En Millenuim Falcon i Lego som tog mig 6h att bygga. Någon bild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Det är nog en docka som jag gjorde i slöjden i 4an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Nu har jag införskaffat mig mer "barnsliga" saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Nu har jag införskaffat mig mer "barnsliga" saker. OMG vars hittar man dom där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 OMG vars hittar man dom där? Man jobbar på Siba. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Man jobbar på Siba. Skit också, sånna skulle man ju fan ha haft! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Förmodligen ett pennskrin från 3:an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 22 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 (redigerad) Nu kom jag på vad de barnsligaste jag hade i mitt rum.......Det är en affich från kalle&co ...Typ Egglympiska spelen i ankerborg! EDIT: WTF O.O ....jag får nya sidor hela tiden! .___.' Hur lyckas du?! De barsligaste jag har i mitt rum är 2 såna där alien affisher(stavas de så? ) Edit: Tänk att jag aldrig kan lyckas med att skriva ett inlägg utan ett stavfel Redigerad 22 december, 2006 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Det "Barnsligate" i mitt rum skulle väll vara alla mina Kalle Anka tidningar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Det barnsligaste jag kan hitta i mitt rum för tillfället är nog mina kinder överrasknings prylar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts