Jump to content

Barnsligate saken/sakerna i ditt rum

Pixiegnom
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 130
  • Ålder
  • Senaste inlägg
Några gosedjur på min hylla och en fet låda fylld med lego. Finns inte plats att dumpa uppe på vinden och slänga är inte ett alternativ! Vet ni hur mycket lego kostar? Nej, det ska jag ge till mina (förhoppningsvis) framtida barn, snål som jag är.

Tänker likadant, fast mest utav den anledningen att Lego kan man aldrig få för mycket av. Har hur mycket som helst av "grund-klossarna" i garderoben (elelr ligger det på vinden? :D ). Kommer nog mina barn bli glada för. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

WarCraft affischen skulle jag skämmas över att ha.. Eller det var två.

Gears of war var ball dock :wub:

Dom har suttit där så länge, så det är ingen idé att ta bort dom. Har ändå inget annat att sätta upp där just nu, och det blir så kalt utan dom.

Jag kunde bytt ut dom med BF2142 planscher men jag hann inte ta några på jobbet, så dom åkte ner i skroten.

Nu har jag dock paxat en till stolpe med NFS: Carbon och ett par planscher. Kan också få med The Sims: Djurliv om jag vill men.. Naah..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

WarCraft affischen skulle jag skämmas över att ha.. Eller det var två.

Äääh, tyst med dig. Jag har haft en WC3- plansch på väggen enda sen det var sprillans nytt och man fick planschen med i ett avsnitt av PCGamer. StellHell den fuskisen har två, jag har bara en, riddar- sidan valde jag. :wub:

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor