Siana Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Ja... Vad fan har jag den här gräsliga porslinstigern längst upp på bokhyllan för? *Krossar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Några gosedjur på min hylla och en fet låda fylld med lego. Finns inte plats att dumpa uppe på vinden och slänga är inte ett alternativ! Vet ni hur mycket lego kostar? Nej, det ska jag ge till mina (förhoppningsvis) framtida barn, snål som jag är. Tänker likadant, fast mest utav den anledningen att Lego kan man aldrig få för mycket av. Har hur mycket som helst av "grund-klossarna" i garderoben (elelr ligger det på vinden? ). Kommer nog mina barn bli glada för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Äta godispåsar ? Ja, dom är jättegoda. Har du inte smakat dem? Nej, men jag tog för givet att påsen var fylld med godis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Ja, dom är jättegoda. Har du inte smakat dem? Nej, men jag tog för givet att påsen var fylld med godis. Det är ju det som är nackdelen med godispåsar, de är väldigt sällan fyllda. Ni har förresten gett mig en finfin affärsidé - ätbara godispåsar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 En stor gammal Legolas affish, fråga INTE varför jag har kvar den, har bara inte orkat brytt mig om o ta ner den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Tycker denna är otroligt gullig, men många tycker nog att den är barnslig. Enda saken jag kan komma på nu, från min vinkel. Min syster har en sån där också, kommer ihåg den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Är shock rosa kudde och täcke barnsligt? (för att jag funderar på att köpa) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Är shock rosa kudde och täcke barnsligt? (för att jag funderar på att köpa) Nej knappast en shock... Skulle nog mer vilja säga chock... but hey, thats me. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Typ, någon utav dom här skulle jag tro. Inte så barnsligt antar jag, men men. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Typ, någon utav dom här skulle jag tro. Inte så barnsligt antar jag, men men. WarCraft affischen skulle jag skämmas över att ha.. Eller det var två. Gears of war var ball dock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 WarCraft affischen skulle jag skämmas över att ha.. Eller det var två. Gears of war var ball dock Dom har suttit där så länge, så det är ingen idé att ta bort dom. Har ändå inget annat att sätta upp där just nu, och det blir så kalt utan dom. Jag kunde bytt ut dom med BF2142 planscher men jag hann inte ta några på jobbet, så dom åkte ner i skroten. Nu har jag dock paxat en till stolpe med NFS: Carbon och ett par planscher. Kan också få med The Sims: Djurliv om jag vill men.. Naah.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Barnsligaste i mitt rum är definitivt migsjälv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Är de något som bekymrar dig? EDIT: Även "Street Bilbeln" och "En levande bok" finns med på bilden, men det syns inte. Lätt barnsligast i tråden än så länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Lätt barnsligast i tråden än så länge. Måste bara hålla med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 (redigerad) WarCraft affischen skulle jag skämmas över att ha.. Eller det var två. Äääh, tyst med dig. Jag har haft en WC3- plansch på väggen enda sen det var sprillans nytt och man fick planschen med i ett avsnitt av PCGamer. StellHell den fuskisen har två, jag har bara en, riddar- sidan valde jag. Redigerad 19 december, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Har typ inget barnsligt i mitt rum... Har ju ett nytt rum så... Allt gammalt är typ borta. Kanske min samling spritflaskor, eller ett proppskåp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Typ 100x Kalle Anka pockets tror jag What he said. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 What he said. Typ 100x Kalle Anka pockets tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Typ 100x Kalle Anka pockets tror jag ... Nej, nej.. What he said = Jag har det han har. Det jag menar är att jag typ har samma sak. Uppradade så vackert på bokhyllan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 (redigerad) Barnsligast? Vetefan... Måste vara min longboard och mini-longboard. Allt annat ligger nere i källaren. Redigerad 19 december, 2006 av Roxxy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts