Nik. Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 (redigerad) De barnsligaste jag hittar e en...enormt nernött "gosedjur" x EDIT: o.o jag får bara nya sidor hela tiden Tss tss.. Redigerad 18 december, 2006 av xXxGemagexXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Har två stycken Tomb Raider figurer här inne. Känns lite barnsligt nu, men när de kom hit var de ju asfräcka... Bild http://ww2.beffo.se/upload/pic~/th/d2pvqwcq1h.JPG Där står dom framför böckerna å samlar damm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Har två stycken Tomb Raider figurer här inne. Känns lite barnsligt nu, men när de kom hit var de ju asfräcka... Bild http://ww2.beffo.se/upload/pic~/th/d2pvqwcq1h.JPG Där står dom framför böckerna å samlar damm. Kalle Anka och hans vänner önskar god jul ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 (redigerad) Bibeln och Guds bok? Redigerad 18 december, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 (redigerad) Bibeln och Guds bok? Är de något som bekymrar dig? EDIT: Även "Street Bilbeln" och "En levande bok" finns med på bilden, men det syns inte. Redigerad 18 december, 2006 av spajdermän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Är de något som bekymrar dig? Nej, det sa jag inte heller. Den kommentaren hade kommit upp förr eller senare. I mitt rum är det väl Bamse-pärmarna, men dom ska ner i förrådet snart. Tror jag skrev det förrut också, men jag har inte orkat fixa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 (redigerad) Har två stycken Tomb Raider figurer här inne. Känns lite barnsligt nu, men när de kom hit var de ju asfräcka... Bild http://ww2.beffo.se/upload/pic~/th/d2pvqwcq1h.JPG Där står dom framför böckerna å samlar damm. Aw, "Kalle Ankas Pocket" har du med ett par stycken... Bibeln och Guds bok? Han är kristen och gillar sådana böcker. ------------------ Det mest barnsliga jag har i rummet nu är väl en uppäten chokladkalender... Redigerad 18 december, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Det mest barnsliga jag har i rummet nu är väl en uppäten chokladkalender... Det som är barnsligt är inte att du har en chokladkalender, det är att du äter upp den i förväg... eller är det tvärtom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Det som är barnsligt är inte att du har en chokladkalender, det är att du äter upp den i förväg... eller är det tvärtom? Då tycker jag att det är barnsligare att sitta och varsamt öppna en lucka för var dag, än att äta upp den direkt när man fått den av sin "gulliga mormor"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Då tycker jag att det är barnsligare att sitta och varsamt öppna en lucka för var dag, än att äta upp den direkt när man fått den av sin "gulliga mormor"... Mja, jag blev också lite fundersam. Jag har en! Den äter jag dag för dag, mest för att kompensera min barndoms chokladkalenderfrosserisynder. Chokladkalenderfrosserisynd -en -er - Väldiga skuldkänslor som uppkommer vid ätande av chokladkalendrars innehåll före utsatt tid. Ordet finns! http://www.gtasajten.com/uploads/emoticons/default_wink.png' alt=';)'> (not) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Ett fantastic 4 spel till datorn som står i hyllan sen syrran köpte mobil och fick med det. Inte testat eftersom jag inte har DVD läsare i min dator. Sen står det några Kalle anka pockets på hylan under...annars har jag städat ut det mesta som kan tyckas vara barnsligt för ett tag sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Ordet finns! (not) Jag skrattade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Två hyllor i min bokhylla, som säkerligen skulle anses barnslig av många. (se bilder) Annars har jag några Kalle Ankas pocket i hyllan bredvid sängen, men de får stå kvar, i birst på annat att ha där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Skulle nog säga mina 3backar med kalle anka & Co + en hel låda med pockets Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Jag skrattade. På riktigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Hmmmm! Jag är en rätt mogen ung man så jag har inga barnsliga saker i mitt rum. Men mitt ps2 tar väll hem segern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Själv har jag inget "barnsligt". Eller jo, har en liten hund med nån sak i munnen, sen när man släcker lampan så lyser den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 En karamellkungen godispåse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 En karamellkungen godispåse. Det är inget barnsligt, bara gott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 (redigerad) Det är inget barnsligt, bara gott. Äta godispåsar ? Redigerad 18 december, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts