Jump to content

Barnsligate saken/sakerna i ditt rum

Pixiegnom
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 130
  • Ålder
  • Senaste inlägg
Har massa leksaker ovanför min garderob som bara står och samlar damm.

"Leksaker" har då I lol också... 2 Revolvrar, 1 gevär....

Det "barnsligaste" jag har är väl.... Min gigantiska gosedjurs-tiger som

jag vann på lotteri i Jakobsberg då jag var 9 eller 10 år.

Den är mest i prydnadssyfte :lol:

Redigerad av Officer Hernandez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En "hund-sparbössa" och en gosedjur på sängen. En panter, fast den kanske inte är så barnslig. Den kostade 800 och är cool! :lol:

Edit: En bild på panter. Tagen med min gammla kamera så det blev lite fel färger. Han är svart.

Redigerad av nor_adde
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Barnsligt? hmm har en sån där plåt amazon modell som jag brukade leka med närj ag var mindre. men sen sprak lampor och hjulen lossnade och skit. så när jag hade tråkigt för ett tag sen så gjordej ag den till en folkrace modell med hjulaxlar gjorda av spikar. ibland händer det att man kör med den :lol: men mest typ stunts och skit. rätt skoj :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Öhm... Har kvar alla mina gosedjur, dem ligger på min säng. Men dem har jag blivit så vana vid att jag skulle sakna dem om dem försvann.

Annars är det väl alla gamla leksaker och krafs som ligger förvarade lite övallt på rummet sedan flera år.

Åh, då är jag inte ensam. Har också kvar mina gossedjur i sängen, dock inte alla men några. Alltså de är inte speciellt utvalda eller så. Ibland sover jag med dem, det är ju faktiskt jäkligt mysigt.

Eller? :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gosedjur på sängen, som majoriteten här, har också 4 lådor leksakbilar (utspritt då, inte bara i mitt rum), gamla barn PC-spel, sen äckligt mycke gammalt skit i bokhyllan, här hos morsan finns ingenting, de enda jag kan se är ett enormt påskägg och en uppblåsbar jordglob :)

Nåja, så har du ju inte heller kommit in i tonåren :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 4 months later...

Uppdrag:

Vill bara påpeka att Kalle Anka tidingar/pockets inte är och aldrig kommer att bli barnsliga. :D

Det ända "barnsliga" jag har på mitt rum är två lådor med lego och några leksaksbilar. Legolådorna har jag för att få mina högtalare högre upp, och leksaksbilarna är prydnad. Ingenting jag tycker är särskilt barnsligt. :D

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mitt rum ska egentligen bestå av mitt rum + en stor garderob. Garderoben har blivit en extra vind, och innehåller en massa resväskor och annat som borde stå på vinden. Den här delen ska egentligen vara "mine to spend" (GTA-quote, den som gissar rätt får en virtuell puss :D ) men det är den inte. Iom att jag inte har plats att lägga undan alla min barnsaker så är min bokhylla proppfull med gosedjur och barnböcker... mitt skrivbord är fullt med leksaksbilar och diverse barn-saker. Min säng har också gosedjur som egentligen borde läggas in i bokhyllan, men den är så full att djuren måste ligga i min säng... :D Det känns rätt märkligt att ta hem kompisar och visa mitt 3,25*1,6m stora rum (5,2 kvm? Har jag räknat rätt? Måtten stämmer...) där man knökat in en säng, bokhylla, stol och ett skrivbord - och där bokhylla, säng och skrivbord plus andra hyllor är fulla med gosedjur och leksaker! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor