Jump to content

Barnsligate saken/sakerna i ditt rum

Pixiegnom
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 130
  • Ålder
  • Senaste inlägg
mm..mm :P

Endå inte så kul när man bjuder hem tjejer å dom ser man har gossedjur... eller? *tänker* ä jag vet inte längre :lol:

Tror dom blir gladare å ser att man är gosig ^^

Själv har man en rosa panter och Gustaf med en Schools' out skjorta. Hängandes på 2 spikar.

En dag när jag och min polare fäktades han med rosa pantern och jag med med någon slags hjärnstång så slo han

i hjärnstången så rosa panterns huvud föll blodigt till marken.

Men sydde ihop honom igen :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm. Kan vara min oöndliga serie Tintin böcker som jag har haft ståendes sen jag var liten. Men vänta nu. Tintin är inte barnsligt, måste komma på nåt annat. Jo jag har en hylla med "finbilar" som jag kallade det när jag var liten. Det var inte leksaksbilar utan det var fina bilar, dom står kvar, palla flytta skiten. Sen vet jag inte, jo jag har en del GTA-affischer kvar på väggarna, men jag fortsätter hänga upp det skiten, det är ju kultur i sig.

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm. Kan vara min oöndliga serie Tintin böcker som jag har haft ståendes sen jag var liten. Men vänta nu. Tintin är inte barnsligt, måste komma på nåt annat. Jo jag har en hylla med "finbilar" som jag kallade det när jag var liten. Det var inte leksaksbilar utan det var fina bilar, dom står kvar, palla flytta skiten. Sen vet jag inte, jo jag har en del GTA-affischer kvar på väggarna, men jag fortsätter hänga upp det skiten, det är ju kultur i sig.

Tintin är ju bra... :P:lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Barnsligaste... *kollar bakom mig* hm.. inte barnsligt där inte

barnsligt... *kollar vid sidan av mig* en bar är inte barnsligt.. (ja, jag har en bar.. I got my needs :shifty: )

hmm.. barnsligt.. självpoträtt av mig från ettan eller förskolan ^^

Tänk er en bild, från en liten skitunge helt utan talang för rita.. måla sigsjälv!

Ja, där har ni bilden >.<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor