Puslakan Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 (redigerad) Det barnsligaste jag har i mitt rum är väl datorn antar jag? Redigerad 10 augusti, 2006 av Puslakan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 (redigerad) Ett jättesött gosedjur som föreställer en mus som sitter på ett stort, rosa hjärta. Den hänger på väggen över min säng. Jag fick den av några tjejkompisar när jag låg på sjukhus för några månader sedan Redigerad 10 augusti, 2006 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Har en massa gosedjur kvar... De låg i garaget ett tag, i stora plastpåsar. Sen fick jag dåligt samvete, och var tvungen att ta in dem igen. Nu ligger de över hela golvet. Kan inte ha alla i mitt rum, men... kan inte inte ha dem där heller... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 mm..mm Endå inte så kul när man bjuder hem tjejer å dom ser man har gossedjur... eller? *tänker* ä jag vet inte längre Tror dom blir gladare å ser att man är gosig ^^ Själv har man en rosa panter och Gustaf med en Schools' out skjorta. Hängandes på 2 spikar. En dag när jag och min polare fäktades han med rosa pantern och jag med med någon slags hjärnstång så slo han i hjärnstången så rosa panterns huvud föll blodigt till marken. Men sydde ihop honom igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Har fyra (lådsas)flygplan varav ett är modell och rästen leksaker, en leksakshelikopter, ett gosedjur i sänen och lite annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Jag har en stor gose djurs gorilla. Men det allra fjantigaste är nog Woodii PC fodralet syrran släpat in... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 (redigerad) Hmm. Kan vara min oöndliga serie Tintin böcker som jag har haft ståendes sen jag var liten. Men vänta nu. Tintin är inte barnsligt, måste komma på nåt annat. Jo jag har en hylla med "finbilar" som jag kallade det när jag var liten. Det var inte leksaksbilar utan det var fina bilar, dom står kvar, palla flytta skiten. Sen vet jag inte, jo jag har en del GTA-affischer kvar på väggarna, men jag fortsätter hänga upp det skiten, det är ju kultur i sig. Redigerad 10 augusti, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Hmm. Kan vara min oöndliga serie Tintin böcker som jag har haft ståendes sen jag var liten. Men vänta nu. Tintin är inte barnsligt, måste komma på nåt annat. Jo jag har en hylla med "finbilar" som jag kallade det när jag var liten. Det var inte leksaksbilar utan det var fina bilar, dom står kvar, palla flytta skiten. Sen vet jag inte, jo jag har en del GTA-affischer kvar på väggarna, men jag fortsätter hänga upp det skiten, det är ju kultur i sig. Tintin är ju bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Tintin är ju bra... Tintin är fantastiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Tintin är fantastiskt. Japp. Tintin är nog den bästa och roligaste "deckar", ja, grejs jag läst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Flickvänens mjukishund. Vet inte vad jag har som är barnsligt!? Kanske min nalle som jag hade när jag var liten. (men han fick flytta ut till förådet eftersom han ville ha ett eget rum) Annars är det nog alla mina tv-spel Eller rymddockorna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 (lådsas)flygplan+rästen+gose djurs gorilla Wow, dessa var kreativa! Min ytterst dammtäckta kickbike som ligger under sängen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Gosedjur som skäller när man slår den i magen, otroligt roande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 (redigerad) Mina bilar. http://img62.imageshack.us/img62/6492/bilarxs5.jpg Redigerad 10 augusti, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Måste vara ett Hink-och-spade-set. Men vad gör man inte för syskonbarnen. Tycker även det är barnsligt med min Hello Kitty-godisförpackning från Japan. Har säkert fler saker som är barnsliga, beroende på hur man ser det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 (redigerad) Hmmmjaaa... Min gamla mjukisgorilla med proppellerhatt aka Sören är väl rätt barnslig tbh.. . Men han har sin givna plats i rummet och kommer att hänga med ett bra tag till. Redigerad 10 augusti, 2006 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 En bokhylla med fem hyllor fyllda med kalle ankas pocket... Men det är kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 En bokhylla med fem hyllor fyllda med kalle ankas pocket... Men det är kul Hade en hylla full med Kalle Anka-tidningar till för en vecka sen när jag slängde dom. Det var skönt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Barnsligaste... *kollar bakom mig* hm.. inte barnsligt där inte barnsligt... *kollar vid sidan av mig* en bar är inte barnsligt.. (ja, jag har en bar.. I got my needs ) hmm.. barnsligt.. självpoträtt av mig från ettan eller förskolan ^^ Tänk er en bild, från en liten skitunge helt utan talang för rita.. måla sigsjälv! Ja, där har ni bilden >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Hade en hylla full med Kalle Anka-tidningar till för en vecka sen när jag slängde dom. Det var skönt. Bah. Kalle Anka är roligt, orka växa upp . Vill aldrig bli vuxen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts