Frenzy Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Har suttit här och tänkt ett tag nu och jag kan inte hitta något som jag tycker är barnsligt i mitt rum. Kanske för jag inte har så mycket grejer i mitt rum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Min gosedjurs hund och tiger, har dock inga namn, några förslag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Öh.. Tömt rummet ganska rejält. Har många hundra Kalle Anka tidningar i byrån. Fast det är inte barnsligt, dom är ju bra. Okej, lite. Så de är väl dem som är barnsligaste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Min gosedjurs hund och tiger, har dock inga namn, några förslag? Något fel med "Tiger"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 En Cartoons skiva Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 En rosa räv från ett kinderegg, eller ett gäng stulna shotglas. Beror på vad man tycker är barnsligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 När jag tänker efter så har jag inga barnsliga saker i rummet. Jag har ju ett par gossedjur i bokhylan men de är mest som prynad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Har ett par dildos i nattusbordet. Om det nu är barnsligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Mitt rum är ganska normalt Förutom en robot gorilla som börjar skrika och spela gitarr när man hostar eller nåt =)=)=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Har massa leksaker ovanför min garderob som bara står och samlar damm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Något fel med "Tiger"? Men hundens namn då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Men hundens namn då? Hund? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Flickvänens mjukishund. Vet inte vad jag har som är barnsligt!? Kanske min nalle som jag hade när jag var liten. (men han fick flytta ut till förådet eftersom han ville ha ett eget rum) Annars är det nog alla mina tv-spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 En grön mjukisgorilla som jag vann på lotteri för några år sen, samt några små lastbilar av plats som jag fick när jag slutade nian. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 En Cartoons skiva Haha. jag har faktiskt TVÅ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 En Millenuim Falcon i Lego som tog mig 6h att bygga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Jag äger 5 olika darf veyder(siavningh?) lakan set och gillar inte äns starwars... och "massor" av gosedjur... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Vad är det som igentligen är barnsligt med Gosedjur? Det är ju sättet man använder dem på som kan vara barnsligt, helt enkelt som med allt annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 10 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 (redigerad) Vad är det som igentligen är barnsligt med Gosedjur? Det är ju sättet man använder dem på som kan vara barnsligt, helt enkelt som med allt annat. mm..mm Endå inte så kul när man bjuder hem tjejer å dom ser man har gossedjur... eller? *tänker* ä jag vet inte längre Redigerad 10 augusti, 2006 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Knoppar på gardinstången som ser ut som basketbollar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts