Pixiegnom Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Jaa, här kan ni berätta om de barnsligaste saken/sakerna som finns i ert rum Jag har nåra gossedjur som ligger på min bokhylla Er tur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Två stora högar med Slitz/Moore/FHM-tidningar. Känns rätt barnsligt. Så har jag the one and only gosedjurs-hund Ludde också. Ligger på min fåtölj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 En asgrym Legobil (kan ta kort på om så önskas), en kudde med Emil i lönneberga tryck (ligger nånstans i rummet vet jag), 12 pärmar med Bamsetidningar som har stått där hur länge som helst, ska bäras ner i förrådet snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 10 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 En asgrym Legobil (kan ta kort på om så önskas), en kudde med Emil i lönneberga tryck (ligger nånstans i rummet vet jag), 12 pärmar med Bamsetidningar som har stått där hur länge som helst, ska bäras ner i förrådet snart. Hohoho jag tog ut mina bamsetidningar till förådet i förrgår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Öhm... Har kvar alla mina gosedjur, dem ligger på min säng. Men dem har jag blivit så vana vid att jag skulle sakna dem om dem försvann. Annars är det väl alla gamla leksaker och krafs som ligger förvarade lite övallt på rummet sedan flera år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Typ 100x Kalle Anka pockets tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Har nåt gosedjur kvar å just nu sover jag på en Nalle Puh-kudde. De kanske är lite barnsligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Har fortfarande kvar min nalle av någon anledning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 En pingvin jag gjorde i syslöjden och en Smurfhitsskiva Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Måste vara ett gosedjur som står på tv:n, en blå hund! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Det barnsligaste jag har är väl några gosedjur som jag lägger på sängen när jag bäddar, i princip aldrig. Men jag ser det inte som barnsligt mer prydnadsaktigt så det gör mig ingenting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Pinsamt nog ligger mina kaplastavar kvar under sängen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Pinsamt nog ligger mina kaplastavar kvar under sängen. Å, de minns jag från lekis, när man tävlade vem som kunde bygga högst! Det var tider det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 (redigerad) whatever. Redigerad 18 december, 2006 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 10 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Vad är kaplastavar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Vad är kaplastavar? http://www.villekulla.org/bilder/kaplastavar.jpg (Nej, varken jag eller någon jag känner på bilden) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 En motorcykelpolis i plast som står i min bokhylla, fick den någon gång för 10-11 år sedan. Tror inte jag har några andra barnsliga grejer framme faktiskt, däremot i förrådet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 10 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 http://www.villekulla.org/bilder/kaplastavar.jpg (Nej, varken jag eller någon jag känner på bilden) Okej nu vet ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Mina sexuella fantasier, kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Blir nog min lilla tigernalle som jag döpt till björn. Älskar den mest av allt. fick den av storasyster då jag opererade mig i somras! Sen antalet miljoner kalletidningar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts