tobbedee Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Går det att använda fusken till xbox spel även till xbox 360. Jag har försökt utan att lyckas med GTA San Andreas. Om någon lyckats vänligen ge också ett exempel på vilka knappar på xbox 360 kontrollen man ska trycka på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Stor bokstav www.fuska.se www.fuska.nu www.cheatplanet.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tobbedee Skrivet 10 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Ja du Godfather inte för att jag vet om det var svar på min fråga. Står det om mitt problem på någon av de siter du länkat till? Om du funnit något så länka gärna direkt till den texten. Problemet är allstå så här: Jag har en Xbox 360 konsol. Använder ett orginalspel från Xbox, i detta fallet GTA San Andreas. Försöker att använda mig av de knappkombinationer för fusk, som exempelvis finns på gtasajten.com Jag får inte fusken att fungera... Har du lyckats med detta? eller någon annan...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 http://forums.xbox.com/3702484/ShowPost.aspx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tobbedee Skrivet 10 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Tackar!!! De funkar fint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts